David Gaboriaud na FRSiH: Ważne jest budowanie długofalowej strategii współpracy z marką
- Autor: JS/portalspozywczy.pl
- Data: 15-11-2018, 15:34

David Gaboriaud zwrócił uwagę na przemyślane dobieranie marek, z którymi nawiązuje się współpracę.
– Ambasador, influencer sam jest konsumentem, który robi zakupy, smakuje produkt i wtedy ocenia go, czy jest dobry. To buduje wiarygodność relacji pomiędzy marką a ambasadorem. Osobiście zawsze wszystko muszę wiedzieć o produkcie, żeby wiedzieć, czy jest on zgodny z moją filozofią i wtedy mogę zdecydować się na współpracę. Mam marki, z którymi współpracuję od ponad 6 lat. Taką zbudowaliśmy relację, tożsamość i konsumenci to doceniają. A tak zwane szybkie strzały, czyli jednorazowe współprace mogą być dobre dla niektórych firm na wyjście z kryzysu, ale to jest chwilowe, jednak ważniejsze jest budowanie długofalowej strategii współpracy – ocenił kucharz.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
UOKiK tworzy wytyczne dla influencerów i prosi ich o pomoc
-
Ekipa Holding chce wydać 9,6 mln zł na rozwój
-
Czy influencerzy i Janusz Palikot mogą reklamować alkohol w mediach społecznościowych?
-
Pizza Live Show w Lidlu 10 maja. Sieć zaprasza na wspólne pieczenie pizzy we włoskim stylu
-
EEC: Jak duży wpływ mają influencerzy marketingu
-
Elon Musk kupił Twittera. Ile kosztowała transakcja?
-
Leroy Merlin doniósł na bojkot: podszywają się pod nas. Facebook ich zbanował
-
Nestle Polska każe pracownikom blokować negatywne komentarze. "Standardowa praktyka wielu firm"
-
Ile zarabiają polscy influencerzy? "To praca na trzy etaty"
-
Fenomen produktów sygnowanych przez idoli młodzieży
komentarze (0)