Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dayli to koncept łączący drogerię i sklep typu convenience

Kampania reklamowa z udziałem Agnieszki i Urszuli Radwańskich - ambasadorek drogerii Dayli rozpoczęła się z początkiem kwietnia i będzie trwała przez cały miesiąc. W ramach kampanii wizerunkowej realizowane są m.in. spoty reklamowe, kampania outdoorowa oraz prasowa.
  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 01-04-2014, 18:38
Dayli to koncept łączący drogerię i sklep typu convenience
- Chcielibyśmy aby klienci dowiedzieli się czym są drogerie Dayli i poznali koncept połączenia drogerii i sklepu typu convenience - mówi Kamil Kliniewski, prezes zarządu Dayli.

Kampania ma na celu budowanie rozpoznawalności i wzrost świadomości marki wśród klientów. - Chcielibyśmy aby klienci dowiedzieli się czym są drogerie Dayli i poznali koncept połączenia drogerii i sklepu typu convenience - mówi Kamil Kliniewski, prezes zarządu Dayli.

Reklama drogerii Dayli to pomysł, który oddaje istotę konceptu drogerii z plusem. Drogeria plus artykuły spożywcze, plus prasa, plus usługi, plus Lotto, itd.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sieć drogerii Dayli istnieje od 2012 roku i liczy ponad 170 sklepów. Do 2016 roku ma liczyć 320 sklepów.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • www 2014-04-01 21:19:09

    www.AgaRadwańska.com

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!