• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Deli2 planuje dotrzeć do 10 mln klientów

Deli2 do 2024 roku planuje dotrzeć do 10 mln klientów. Pomóc w tym mają innowacyjne technologie, na których zbudowana jest strona, tzn. jedna z wiodących platform e-Commerce Magento2 oraz jej integracja z systemem ERP SAP Business One, czy aplikacją logistyczną GeoTraxx.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 20-05-2021, 11:52
Deli2 planuje dotrzeć do 10 mln klientów
Deli2 planuje dotrzeć do 10 mln klientów
  • W ofercie e-sklepu znajdują się m.in. produkty lokalne oraz szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata.
  • Produkty zamówione w e-sklepie dostarczane są do klienta już następnego dnia, także w soboty.
  • E-sklep współpracuje ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami oraz najlepszymi lokalnymi piekarniami.

Dostępne dzięki nim narzędzia usprawniają logistykę zamówień i przyspieszają ich realizację. W ofercie e-sklepu znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty lokalne oraz szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata.

- Przygotowując projekt e-sklepu skupiliśmy się na aspektach technicznych strony, które mają przełożyć się na proste i intuicyjne zakupy z perspektywy Klienta, a co za tym idzie skalowalną sprzedaż oferty Deli2 z perspektywy spółki. Dzięki zastosowanym innowacyjnym technologiom – Magento2, czy SAP Business One, połączyliśmy nowoczesny system sklepowy z wydajnym systemem ERP oraz innowacyjnym narzędziem logistycznym, w pełni automatyzując większość procesów. Dzięki temu nasi klienci mogą realizować zakupy w sposób łatwy i szybki, a my do obsługi konsumentów nie potrzebujemy wielu magazynów, czy rozbudowanej administracji. Jesteśmy pod tym względem pionierem wśród e-sklepów w Polsce. Zainteresowanie naszą ofertą dynamicznie rośnie – mówi Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Automatyzacja

Magento2 to jedna z najbardziej elastycznych, bogatych w funkcjonalności i niezawodnych platform sprzedażowych. Według licznych danych i raportów, Magento jest liderem wśród dostępnych na rynku platform e-Commerce. Z platformy tej korzysta obecnie ponad 300 000 sprzedawców na całym świecie. Popularność zawdzięcza ona m.in. swojej uniwersalności, wydajności oraz intuicyjnej obsłudze, która pozwala na sprawne zarządzanie e-sklepem. SAP Business One, czyli drugi system wykorzystywany przez Deli2, wspiera procesy księgowe, finansowe, czy zarządzanie gospodarką magazynową, system odpowiada m.in. za generowanie faktur, ich wysyłkę mailem do klientów oraz przypisanie dokumentów sprzedażowych do poszczególnych zamówień z uwzględnieniem ewentualnych zwrotów oraz edycji zamówienia. Dzięki tej zaawansowanej technologii, ewentualna rezygnacja z towaru jest prostym procesem dla kupującego. Całość automatyzacji zamyka aplikacja logistyczna GeoTraxx, która ułatwia kurierom zarówno odbiór towaru od dostawcy, jak i przygotowanie zadań z dostawą towaru do Klienta końcowego, z uwzględnieniem poszczególnych produktów, na które składa się zamówienie. A także optymalizując prace logistyka, wspomaga układania tras i rozdzielanie zadań.

Produkty zamówione w e-sklepie dostarczane są do klienta już następnego dnia, także w soboty. Wdrożone na platformie innowacyjne technologie usprawniają proces zakupów m.in. poprzez kalendarz dostaw, wybór godziny oraz terminu dostawy zakupionych produktów. Dostępna lista bestsellerów prezentuje produkty najczęściej wybierane przez innych konsumentów. Z kolei system powiadomień służy przesyłaniu na ich adres mailowy informacji o towarach niedostępnych, które wracają na stock w ofercie sklepu. Dużą dogodnością dla odwiedzających stronę Deli2 jest funkcjonalna lista zakupów. Dzięki niej, klienci mogą zapisać produkty, których zakup rozważają lub stworzyć listę zakupów z produktami kupowanymi regularnie, tym samym pomijając ich ponowne wyszukiwanie w sklepie, co usprawnia i przyspiesza dany proces zakupowy.

Dostawa w Warszawie

Deli2 realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół Warszawy, nawet w promieniu do 30 km. W przyszłości planowane jest zwiększenie zasięgu o kolejne lokalizacje na mapie Polski, przy założeniu dwóch aglomeracji rocznie. Do końca br. spółka chce zadebiutować we Wrocławiu, a następnie w latach 2022-2023 w aglomeracjach Trójmiasta, Poznania, Krakowa oraz GOP.

E-sklep współpracuje ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami oraz najlepszymi lokalnymi piekarniami. W jego ofercie znajdują się produkty spożywcze od ponad 30 brand’ ów, w tym najlepszych delikatesów, manufaktur, winiarni, sklepów z żywnością ekologiczną, czy znanych i cenionych restauracji.

- Rynek B2C ze względu na globalną sytuację w 2020 r. zyskał na popularności. Sprzedaż produktów oraz usług online objęła kolejne sektory, w tym rynek FMCG. W minionym czasie liczba osób korzystających z platform e-commerce znacznie wzrosła. Z prognoz wynika, że rozwój technologii i nowe nawyki konsumentów jeszcze bardziej umocnią pozycję handlu online. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Jestem przekonany, że z miesiąca na miesiąc będzie notowała dynamiczny wzrost klientów – dodaje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Platforma działa od IV kwartału ubiegłego roku. Do 2024 r. e-sklep chce dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!