• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Delikatesy internetowe A.pl. sprzedawały świeżego karpia

170 kg Taką łączną wagę miały tusze świeżego karpia sprzedane od 15 do 22 grudnia 2008 r. przez warszawskie delikatesy internetowe A.pl. - pisze Puls Biznesu.
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 31-12-2008, 08:52

- Ludzie zaczynają się dopiero uczyć, że Internet może być miejscem zakupu świeżych produktów spożywczych - mówi Jakub Milewski z A.pl.

Według niego, nowi klienci najczęściej robią mniejsze zakupy. Na próbę. Kupują głównie towary opakowane, z długim terminem przydatności do spożycia. Po pierwszych dobrych doświadczeniach decydują się nabyć takie produkty, jak świeże ryby, mięso, owoce czy pieczywo.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dlatego przed świętami Bożego Narodzenia największym powodzeniem cieszyły się nie karpie, lecz woda butelkowana i napoje. Ich nabywcom zapewne nie chciało się nosić ciężkich butelek.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Radojewski 2009-04-16 14:14:30

    No proszę:) Żywe karpie przez internet. Jestem pod wrażniem. Do tej pory w A.pl kupowałem tylko napoje, ale chyba z ciekawości poszerzę asortyment.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!