• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Delikatesy przez kryzys wprowadzają tańszą ofertę

Przez kryzys delikatesy wystawiają mniej drogich towarów, a na dokładkę zapowiadają obniżki cen. W Piotrze i Pawle oraz w Almie obniżki sięgnęły kilku procent. Sieć Alma zaproponowała niższe ceny przede wszystkim na produkty pierwszej potrzeby. Liczba klientów, według szacunków Almy, zwiększyła się o 20 proc. - podaje Dziennik Gazeta Prawna.
  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 20-05-2010, 18:26

- Chcemy ożywić sprzedaż przez promocje cenowe. Zweryfikujemy też ofertę, by dostosować ją do potrzeb klientów - zapowiada Andrzej Wojciechowicz z Bomi.

Według ekspertów delikatesy będą musiały jeszcze zmniejszyć ceny jeśli marzy im się uruchamianie sklepów w centrach handlowych. Galerie postawiły im poprzeczkę bardzo wysoko. Sieci delikatesów zapowiadają, że nie wycofają się zupełnie z oferty z wyższej półki. Według nich wciąż jest na nią zapotrzebowanie. Piotr i Paweł zapowiada, że 30 proc. jego oferty stanowić będą produkty luksusowe.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Griu 2010-05-21 11:23:21

    Kto kupi Almę? - oto jest pytanie....

    Odpowiedz
  • Mirek 2010-05-21 13:40:26

    Emperia podobna ostrzy sobie zeby... Ale Alma wychodzi na prosta, a wiec powinni dac sobie rade na rynku

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!