Delko zmienia wizerunek marki własnej
Od kwietnia w sklepach Delko dostępne będą produkty marki własnej Oskar w całkowicie nowej odsłonie. Etykiety i opakowania zmieniły swój wizerunek i zyskały nowy wygląd. Nowa linia Oskar to 60 produktów używanych codziennie w gospodarstwach domowych.
- Przeprowadzone badania rynkowe, zarówno jakościowe jak i ilościowe, pozwoliły określić zakres niezbędnych zmian w ramach marki Oskar. Na podstawie ich analizy stworzyliśmy spójną wizerunkową, nowoczesną i wyróżniają się na tle konkurencji markę - mówi kierownik produktu marki Oskar, Anna Kokocińska.
- Przed zespołem Soliko stoi wyzwanie uporządkowania blisko 260 SKU, a w kolejnym etapie wprowadzenia na rynek następnych produktów. Odświeżony Oskar ma zapewnić odbiorcom detalicznym dostęp do wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie, z jednoczesnym zapewnieniem ponad przeciętnej marży. Dbamy także o portfel konsumenta, albowiem produkty pod marką Oskar mają być synonimem dobrej jakości w cenie niższej o około 30 proc. w stosunku do liderów tej kategorii - dodaje Marcin Piechocki, Prezes Soliko (operatora marki).
Produkty marki własnej Oskar to akcesoria codziennego użytku, przeznaczone głównie do sprzątania i czyszczenia. Asortyment marki obejmuje także produkty dedykowane przechowywaniu żywności oraz segregacji odpadów. Marka Oskar istnieje na rynku od 2003 roku. Jej operatorem jest firma Soliko wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Delko.
