Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

DHL rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Stokrotka Express

We wszystkich Stokrotkach Express można już odbierać i nadawać paczki DHL. Dzięki wprowadzonej usłudze DHL Parcel, klienci Stokrotki Express będą mogli szybciej i wygodniej odbierać paczki w osiedlowych sklepach, również w niedzielę.

DHL rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Stokrotka Express
DHL rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Stokrotka Express, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 14-12-2020, 09:28

– W ostatnim czasie nasi klienci często pytali o możliwość nadania lub odbioru przesyłek. Teraz, dzięki wprowadzeniu nowej usługi DHL Parcel, będzie to możliwe. Chcemy aby to właśnie Stokrotki Express odpowiadały na wszystkie pilne potrzeby klientów. Uruchomienie usługi we współpracy z Pointpack i DHL wpisuje się w tę strategię – mówi Konrad Majkowski, Menadżer ds. Komunikacji i PR Stokrotki.

Sklepy Stokrotka Express to najmniejszy w Stokrotce format 49 osiedlowych sklepów, które oferują pełny asortyment, od produktów spożywczych po chemię gospodarczą. Wprowadzenie możliwości odbioru paczek jest odpowiedzią na rosnącą popularność zakupów internetowych i rozszerzenie usług w sklepach convenience.

Współpraca z siecią handlową Stokrotka to kolejny krok ku poszerzeniu sieci Punktów Obsługi Paczek DHL Parcel. Sieć DHL zapewnia już 10.000 takich lokalizacji, a stale rosnące zainteresowanie konsumentów taką formą korzystania z usług kurierskich wskazuje, że to właściwy kierunek dla dalszych inwestycji. Nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi przyczynia się również do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów.

– Poziom satysfakcji konsumentów korzystających z usług kurierskich za pośrednictwem Punktów Obsługi Paczek jest wysoki. Wynik aktualnych badań jakościowych wskazuje, że 83 proc. odbiorców, poleciłoby dostawę do POP DHL swoim znajomym. Te dane są mocną podstawą dla  konsekwentnego rozwijania naszej sieci partnerskiej, która obecnie liczy już 10 tys. placówek. Mamy bardzo silną infrastrukturę POPów w miastach i obszarach podmiejskich – aż 90 proc. konsumentów ma POP DHL w zasięgu maksymalnie 10 minut drogi od swojego domu czy pracy. Teraz koncentrujemy się na tym aby osiągnąć taki status również w mniejszych miejscowościach. Dążymy do tego aby każdy konsument w Polsce miał w pobliżu nasz Punkt Obsługi Paczek. Dzięki współpracy z takimi partnerami jak sieć Stokrotka jesteśmy coraz bliżej realizacji tego celu – zaznacza Maciej Dudek, Menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel.

Całość działań wdrożeniowych we współpracy z poszczególnymi podmiotami koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny, budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

Współpraca przedstawionych partnerów to kolejny dowód na to, że możliwe jest stworzenie ekosystemu technologicznego, dzięki któremu efekt skali pojawia się szybciej, a synergia logistyczna obniża koszty pierwszej i ostatniej mili.

– Na wzajemnej kooperacji zyskują przede wszystkim klienci, którzy przy okazji robienia zakupów mają możliwość skorzystania z usług odbierania i nadawania przesyłek w najbliższej placówce sklepu o dogodnej porze – wyjaśnia Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    DHL Parcel RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.70.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!