Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Digital marketing: Jak wyglądają wydatki na reklamę internetową w Polsce, a jak na świecie?

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-06-2016, 11:40
W Polsce wciąż najwięcej wydaje się na reklamę w telewizji (38 proc.). Na drugim miejscu znalazł się internet z 20 proc., a pierwszą trójkę zamyka prasa z wynikiem tylko o 1 proc. mniejszym od poprzednika. Kolejne miejsce przypadło urządzeniom mobilnym.
Digital marketing: Jak wyglądają wydatki na reklamę internetową w Polsce, a jak na świecie?
Fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Światowe wydatki na reklamę online

Reklama internetowa wzbudza ogromne zainteresowanie, ale i wzmaga coraz większe wydatki na całym świecie. Z analizy Grupy KWANKO wynika, że najwięcej, bo aż 58 miliardów euro, wydaje się na reklamę online w Stanach Zjednoczonych. O niemal połowę mniej wydają Chiny z wynikiem 30 miliardów euro. Na trzecim miejscu znalazła Wielka Brytania z liczbą wynoszącą 7 miliardów euro.
Reklama online w Polsce

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Janusz Kamiński 2016-06-22 09:23:24

    Digital marketing w Polsce szybko się rozwija. Teraz wałka idzie za cały rynek wschodni.

    Odpowiedz
  • artmetic ekonsulting 2016-07-07 01:48:57

    Digital marketing, reklama online: artmetic.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!