Dino, Biedronka, Eurocash. Które sieci najlepiej poradziły sobie w I kwartale
- Autor: MW
- Data: 18-05-2022, 21:42

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Z tego materiału dowiesz się jakie przychody osiągnęły największe podmioty na naszym rynku?
- Tutaj przeczytasz ile sklepów mają najwięksi detaliści obecni w Polsce oraz jak w I kwartale br. kształtowała się ich sprzedaż porównywalna.
- Przedstawiamy finansowe sprawozdania po trzech pierwszych miesiącach 2022 roku.
Dino Polska - 66 sklepów w trzy miesiące
Kwartalne przychody ze sprzedaży Dino Polska to 3,85 mld zł, zysk netto wyniósł prawie 191,4 mln zł.
Wynik EBITDA wyniósł blisko 333 mln zł i był o 37,1 proc. wyższy niż w I kw. 2021 r.
W I kwartale 2022 r. sieć sklepów spożywczych Dino konsekwentnie zwiększała skalę swojej działalności, otwierając 66 nowych marketów. Ekspansja skutkowała wzrostem liczby wizyt klientów w sklepach Dino o 32 proc. w stosunku do I kw. 2021 r. oraz wzrostem obrotów o 39,6 proc., do 3,85 mld zł, przy wzroście sprzedaży sprzedaż like-for-like, czyli w sklepach istniejących od ponad roku, o 20,4 proc.
komentarze (0)