Dino do końca 2020 roku rozszerzyło sieć do 1496 sklepów
Na koniec 2020 r. sieć Dino liczyła 1496 sklepów, a ich powierzchnia sprzedaży wyniosła 582,6 tys. mkw.

Spółka podała, że w 2020 r. zakończyła proces inwestycyjny dotyczący uruchomienia 278 sklepów, z czego uruchomionych zostało 255 sklepów, a 23 oczekują na otwarcie, bowiem proces uzyskiwania zgód na uruchomienie został opóźniony w związku z sytuacją epidemiczną. W 2019 r. uruchomione zostały 243 nowe sklepy.
Przypomnijmy, marża EBITDA wyniosła w trzecim kwartale 11 proc., podczas gdy rok temu było to 9,5 proc. Po trzech kwartałach marża EBITDA wyniosła 9,8 proc. i była o 0,66 pkt proc. wyższa rdr. Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w trzecim kwartale tego roku 12,4 proc. rdr. wobec 7,8 proc. wzrostu w II kwartale. W okresie styczeń-wrzesień 2020 r. wzrost sprzedaży LfL wyniósł 13,0 proc.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.