Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Dino goni rywali także na Facebooku. Wyprzedzi Lidla, Żabkę i Kaufland?

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 14-03-2023, 10:35
Jak w lutym 2023 r. radziły sobie profile sieci handlowych na Facebooku? Pierwsza trójka to: Kaufland, Lidl i Żabka, choć mocno zyskuje też Dino. Jak wypadły pozostałe sieci?
Dino goni rywali także na Facebooku. Wyprzedzi Lidla, Żabkę i Kaufland?
Dino goni rywali także na Facebooku. fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sieci handlowe na Facebooku. Kaufland, Lidl i Żabka ponownie na podium

Jak wynika z cyklicznego badania Instytutu Badań i Monitoringu Mediów Społecznościowych, w lutym 2023 najbardziej interaktywnym profilem w zestawieniu znów okazał się fanpage Kaufland Polska, który wyraźnie dominował w zakresie sumy generowanych interakcji (127 tys.). Z tak wysokim wynikiem na tle innych ponownie pozostał bezkonkurencyjnym.

Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!