Przychody spółki z Krotoszyna wyniosły w pierwszym półroczu br. 4 685,8 mln zł. Nakłady inwestycyjne w tym okresie to 436 mln zł, a wynik EBITDA to 428,8 mln zł.

Na koniec czerwca br. sieć Dino obejmowała 1 302 placówki pod szyldem Dino, tj. o 246 sklepów więcej rok do roku. – Widzimy, że otwarcia nowych marketów Dino spotykają się z pozytywną reakcją lokalnych społeczności, dlatego konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię i utrzymujemy wysokie tempo rozwoju. Planujemy, że w 2020 roku na inwestycje przeznaczymy ok. 950 mln zł, z czego zdecydowaną większość – na rozwój sieci marketów i zaplecza logistycznego. – mówi Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino Polska S.A.

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl