Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Dla postrzegania marki własnej kluczowa jest jakość

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 20-06-2016, 10:59
Polscy konsumenci mają obawy co do jakości produktów marek własnych. Panuje przekonanie o ich gorszej jakości, a tymczasem często normy jakościowe marek własnych są wyższe niż innych produktów tego samego producenta – powiedziała Dorota Kałowska, Partner i Strategy Consultant Cobalt Spark podczas Future Private Labels w Kielcach.
Dla postrzegania marki własnej kluczowa jest jakość
fot.PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zauważyła równocześnie, że często produkty marek własnych faktyczne bywają słabsze jakościowo, ale wynika to z faktu, że różni producenci i różni właściciele marek własnych są na różnym etapie ich rozwoju.

Marki własne muszą budować lojalność konsumentów wobec danego detalisty, ale zdaniem eksperta Cobalt Spark, nie będzie to możliwe jeżeli produkty nie będą miały wartości dodanej. Jednym z takich warunków jest spełnianie wysokich norm jakościowych. Świadomi właściciele marek własnych bardzo tego pilnują.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!