Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Do 31 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch

Do 31 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch. W 6500 punktach sprzedaży będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach.

Do 31 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch
Do 31 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 21-10-2020, 16:16

Dostęp do atrakcyjnych ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki nowej mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play, przygotowanej przez partnera technologicznego akcji - ImpiCode. Podobnie jak w ubiegłych latach oferty specjalne będą dostępne również na FP akcji oraz w magazynie French Touch La Belle Vie, dystrybuowanym bezpłatnie w sieciach Relay, Inmedio, Aelia Duty Free w największych miastach w Polsce.

W tegorocznej akcji handlowej bierze udział wiele marek, m.in. Biedronka, President, Bonduelle. Tej jesieni w sklepach sieci Biedronka klienci znajdą autentyczne produkty pochodzące z Francji. Akcją promocyjną będą objęte wszystkie sklepy w Polsce, a zatem ponad 3500 punktów sprzedaży. Na czas trwania akcji partnerzy French Touch przygotowali specjalne oferty produktów m.in. szeroki wybór francuskich serów od marki President czy bogata oferta produktów od marki Bonduelle.

Nowością podczas tegorocznej akcji jest wprowadzenie do sprzedaży produktów sygnowanych marką French Touch. - Produkty na licencji French Touch to naturalny krok w naszej strategii rozwoju - mówi Daniel Teboul, prezes agencji Cryptone. - Wszystkie produkty, które wprowadzamy pod marką French Touch są synonimem najwyższej jakości, którą gwarantują miejsce i wieloletnia tradycja wytwarzania - dodaje Daniel Teboul, organizator akcji French Touch w Polsce.

W portfolio produktów na licencji French Touch znajdą się francuskie produkty, a wśród nich, szeroki wybór francuskich win. - W ramach akcji wprowadzamy do sprzedaży specjalną, limitowaną edycję wody toaletowej od marki Les Petits Plaisirs. A od marki Le petit Olivier m.in. oryginalne mydło marsylskie, które produkowane jest według tradycyjnych receptur w małych manufakturach we Francji – mówi Aneta Terrier, odpowiedzialna za dystrybucję obu marek kosmetycznych w Polsce. Wśród produktów kosmetycznych dostępnych w ramach akcji French Touch znajdują się również produkty marki Evoluderm, a wśród nich żele pod prysznic, szampony oraz kremy. Wszystkie produkty będą dostępne w sieci Biedronka, należącej do grupy Geronimo Martins, głównego partnera akcji French Touch w Polsce.

Na czas trwania akcji sieć sklepów wolnocłowych Aelia Duty Free wyselekcjonuje francuskie produkty tj. wina, szampany, a także perfumy francuskich marek jak Cacharel, T.Mugler, Lanvin, na które będą obowiązywały rabaty nawet do 40 proc. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych na lotniskach w Krakowie, Warszawie i Gdańsku, jak i w sklepie internetowym sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

French Touch RSS ALERT    /    francuska żywność RSS ALERT    /    francuskie produkty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!