Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Do końca roku InPost chce mieć 4500 lokalizacji w Polsce

InPost rozbudował sieć Paczkomatów do 4000 punktów. Czterotysięczna maszyna trafiła do dużej wsi gminnej Suchy Las, leżącej w Wielkopolsce. Do końca roku firma chce mieć 4500 lokalizacji w Polsce.

Do końca roku InPost chce mieć 4500 lokalizacji w Polsce
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 17-10-2018, 13:17

W okresie styczeń – wrzesień 2018 roku InPost dostarczył ponad 53 mln przesyłek, czyli o 48,8% więcej rok do roku – w tym Paczkomaty® notowały wzrost o 49%, a kurier InPost o 48%.

- Mamy wsparcie silnych, globalnych partnerów – Adventu i KKR – dlatego rozbudowa sieci Paczkomatów® jest realizowana w ekspresowym tempie. W tym roku rozstawiliśmy już blisko 1300 maszyn, a plany kolejnych lokalizacji są bardzo ambitne. Finansowanie, które pozyskaliśmy, będzie inwestowane w infrastrukturę i jakość usług – co przy rosnących skokowo wolumenach obsługiwanych przesyłek będzie szybko przynosić wymierne rezultaty – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

We wrześniu 2018 roku InPost i KKR – amerykańska firma inwestycyjna – zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. Ponadto Advent International i InPost zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich.

Rozbudowa sieci z małymi niezależnymi punktami nie wyklucza współpracy z dużymi graczami. - Planujemy kolejne partnerstwa, które pozwolą na sprawne pozyskiwanie większej ilości nowych lokalizacji dla naszych Paczkomatów® – powiedział założyciel Grupy InPost.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2018 roku:
• Paczkomaty® InPost są drugą najbardziej popularną formą dostaw zakupów w sieci, po dostawach kurierem – wskazuje je aż 48% badanych
• InPost Kurier utrzymał ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedził m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx. Usługi kurierskie InPost zanotowały przyrost wskazań o 4 punkty procentowe w stosunku do 2017 roku, co jest sporym osiągnięciem na tak konkurencyjnym rynku

Rośnie także odsetek osób, które dzięki Paczkomatom® wśród form dostawy są motywowane do zakupów – to już 55% (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku).

W 2017 roku InPost zrealizował:
• 60 mln sztuk paczek
• 51% wzrost wolumenu przesyłek do Paczkomatów® InPost r/r
• 55% wzrost wolumenu paczek kurierskich i minipaczek InPost r/r
• w szczycie świątecznym wzrosty wolumenów dostaw do Paczkomatów® wyniosły 67%, a przesyłek kurierskich rekordowe 94,5% i wyniosły razem 10 mln sztuk

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!