• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Do końca roku kawiarenki Wild Bean Cafe pojawią się na 20 stacjach partnerskich BP

Na stacjach własnych BP w Polsce już od kilku lat działają kawiarenki Wild Bean Cafe. Od tego roku pojawiają się one także na stacjach partnerskich koncernu. - Rok 2011 potraktujemy jako pilotażowy, jeśli chodzi o wprowadzenia WBC na stacjach partnerskich - mówi Krzysztof Kozłowski odpowiedzialny w BP za współpracę ze stacjami partnerskimi.
  • wnp.pl
  • Autor: wnp.pl
  • Data: 09-10-2011, 11:05

- W tej chwili współpracujemy z kilkunastoma stacjami i na podstawie tych doświadczeń będziemy mogli wypracować optymalny model współpracy w zakresie oferty gastronomicznej z pozostałymi franczyzobiorcami. Rok 2011 chcielibyśmy zamknąć wprowadzeniem WBC na kilkunastu, może 20 stacjach partnerskich - informuje Kozłowski.

Dlaczego dopiero sześciu latach obecności kawiarni na polskich stacjach BP zaoferowało tę usługę także na stacjach partnerskich? - Na pierwszym etapie wprowadzania Wild Bean Cafe nie mieliśmy możliwości, aby móc wesprzeć naszych partnerów. Racjonalniejszym rozwiązaniem było ograniczenie lokalizacji wyłącznie do stacji własnych i skupienie się na stworzeniu produktu, który będzie spełniał najwyższe standardy - wyjaśnia Rafał Bendyk, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki WBC w Polsce.

Według niego każdy ekspres do kawy, który stoi w WBC to koszt rzędu dobrej jakości samochodu. - Wyszliśmy z założenia, że tylko sprzęt najwyższej jakości da gwarancję, że nasza kawa będzie najlepsza, że klient będzie chciał do nas wrócić. I to się potwierdziło - przyznaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W ciągu tych 5-6 lat, które upłynęły od momentu, kiedy weszliśmy z brandem WBC, ten biznes wzrósł ponad dziesięciokrotnie. To odzwierciedla jego skalę, dynamikę. Ta dynamika co roku wzrasta, a wzrost jest dwucyfrowy - zapewnia Bendyk.

Według niego po otwarciu kawiarenki na stacji własnej normą są kilkuprocentowe wzrosty sprzedaży jeśli chodzi o paliwo i kilkunastoprocentowe jeśli chodzi o łączne zyski. - I tego samego spodziewamy się teraz na stacjach partnerskich - dodaje.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!