Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Do zakupów w internecie skłaniają Polaków wygoda i niska cena (badanie)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-12-2020, 10:03
Polacy coraz częściej przekonują się do zakupów w internecie. Decydującym czynnikiem jest wygoda – tysiące produktów dostępne bez potrzeby wychodzenia z domu, ale także ceny, które są często niższe niż w handlu tradycyjnym. Agencja Inquiry przeprowadziła w grudniu 2020 po raz drugi badanie preferencji związanych z zakupami internetowymi.
Do zakupów w internecie skłaniają Polaków wygoda i niska cena (badanie)
Do zakupów w internecie skłaniają Polaków wygoda i niska cena, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak wynika z badania, wśród osób wykorzystujących internet do zakupów, duża grupa (60%) korzysta z tego kanału stosunkowo często: przynajmniej raz na 2-3 tygodnie w przypadku produktów i przynajmniej raz w miesiącu w przypadku usług.

Jeśli chodzi o kategorie produktowe, Polacy najczęściej kupują przez internet kosmetyki i perfumy, oraz odzież, bieliznę dla dorosłych oraz artykuły wyposażenia domu. Do często kupowanych należą również obuwie dla dorosłych, sprzęt AGD i RTV, książki i gry, a także telefony i sprzęt komputerowy wraz z akcesoriami. Coraz chętniej w internecie kupowane są także produkty dla dzieci, szczególnie obuwie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!