• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dobre wyniki Carrefoura w I kw. w Polsce. W 2010 r. sieć chce rosnąć szybciej niż cały rynek

Francuski operator zanotował w I kw. 2010 r. świetne wyniki - wartość sprzedaży wzrosła o 6,2 proc., obroty w sklepach wyniosły 2,171 mld zł. Według Jeana Anthoine, prezesa Carrefoura na Polskę rosnąca sprzedaż to efekt zmian strategii handlowo-marketingowej sieci dla polskiego rynku, które zostały wdrożone w połowie 2009 r.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2010, 13:48
Dobre wyniki Carrefoura w I kw. w Polsce. W 2010 r. sieć chce rosnąć szybciej niż cały rynek
Jean Anthoine, prezes Carrefoura Polska

- Nasze obroty w I kw. wzrosły o 6,2 proc. i jest to zdecydowanie powyżej rynku. Mamy nadzieję, że dynamika wzrostu będzie większa w kolejnych kwartałach - mówi Jean Anthoine.

Pierwsze rezultaty nowej strategii były już widoczne po trzech miesiącach od wprowadzenia, czyli w IV kw. 2009 r. wtedy obroty Carrefoura w Polsce wzrosły o 6,7 proc. i wyniosły 2,608 mld zł.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W całym 2009 r., pomimo niekorzystnej sytuacji makroekonomicznej i spadku koniunktury na rynku, Carrefour zanotował całkowite obroty na poziomie 8,194, co stanowi wzrost o 2,8 proc.

- W II połowie 2009 r. i w I kw. 2010 r. podjęliśmy wiele działań, których głównym celem było wzmocnienie pozycji rynkowej naszej sieci oraz poprawa wyników finansowych. Wprowadziliśmy zarządzanie multiformatowe, na półki naszych sklepów trafiły produkty w bardzo niskich cenach, wdrożyliśmy także nową koncepcję promocji, wspólną dla hiper- i supermarketów. To wszystko miało znaczący wpływ na wzrost obrotów i wypracowanie pozytywnych wyników firmy - mówi prezes Carrefour Polska.

Jednocześnie Jean Anthoine zaznaczył, że wyniki za I kw. 2010 r. potwierdzają, że Carrfour jest na drodze wzrostu, a jego sytuacja w Polsce jest solidna i stabilna. Nakłady inwestycyjne Carrefour w Polsce będą podobne do ubiegłorocznych, prezes nie chciał jednak zdradzić ich wielkości.

Pod marką Carrefour działają w Polsce 82 hipermarkety, 202 supermarketów i 40 sklepów osiedlowych.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!