Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Dodomku.pl: Skokowy przyrost zamówień to szansa ale też wyzwanie

W ramach działań związanych z ograniczaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa, 11 marca zapadła decyzja o zamknięciu szkół na dwa tygodnie. Pojawiają się również zalecenia, aby jak najmniej przebywać w dużych skupiskach ludzi. To może skłaniać konsumentów do zwiększenia zakupów żywności w sklepach internetowych. Pytamy e-sklepy spożywcze, jak funkcjonują w okresie zwiększonej liczby zamówień i czy obecna sytuacja może być szansą dla ich rozwoju.

Dodomku.pl: Skokowy przyrost zamówień to szansa ale też wyzwanie
Prezes Dodomku.pl: Skokowy przyrost zamówień to szansa ale też wyzwanie, fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 12-03-2020, 09:05

- Pracujemy pełną parą na dwie zmiany i dodatkowo w weekendy, żeby zapewnić obsługę, czyli kompletowanie i pakowanie napływających lawinowo zamówień. Termin wysyłki przesuwa się wraz ze zwiększającą się liczbą zamówień - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Królikowski, właściciel e-sklepu dodomku.pl.

- Niektóre produkty sprzedają się błyskawicznie. Wstrzymaliśmy jednak  w obecnym okresie sprzedaż wybranych towarów np. świeżego pieczywa, warzyw i owoców, ponieważ wymagają one większego nakładu pracy podczas pakowania oraz dostawy z dnia na dzień, co trudno jest aktualnie zapewnić - dodaje.

Tłumaczy, że skokowe przyrosty liczby zamówień mogą być szansą, ale są też bardzo dużym wyzwaniem. - W internetowym sklepie spożywczym zamówienia są w dużej części wieloproduktowe, wymagają czasochłonnego pakowania, trudno jest w ciągu kilku dni przystosować się do wielokrotnego zwiększenia liczby zamówień, a przestrzeń magazynowa jest w danym momencie ograniczona - wyjaśnia prezes e-sklepu.

- Przyrost liczby pracowników również musi odbywać się z zachowaniem zdrowego rozsądku i możliwości przyuczenia i koordynacji ich pracy. Ważne jest w tym wszystkim zachowanie jakości usługi - podkreśla Adam Królikowski. 

Sklep dodomku.pl informuje swoich klientów, że w związku z kilkakrotnie większą liczbą zamówień niż w okresach przedświątecznych, proces kompletowania i pakowania produktów odbywa się z opóźnieniem. - Przewidywany realny czas dostawy zamówienia składanego w danej chwili podany jest w podglądzie koszyka oraz podczas wpisywania adresu dostawy. Niektóre towary zostały wyprzedane i przez kilka godzin lub kilka dni mogą być niedostępne, wówczas dany produkt nie jest widoczny na stronie lub widnieje przy nim napis "chwilowo niedostępny". Towary, które można dodać do koszyka zostaną dostarczone pod podany w zamówieniu adres w dacie podanej w zamówieniu lub o jeden dzień później - podaje dodomku.pl na swojej stronie internetowej.

Dodomku.pl to internetowy sklep spożywczy, którego magazyn o powierzchni 700 m2 znajduje się w Gdyni. Magazyn zaopatrywany jest bezpośrednio przez producentów i hurtownie dystrybucyjne oraz wyposażony w chłodnie, w których firma przechowuje warzywa, owoce, nabiał, wędliny i przetwory rybne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

dodomku.pl RSS ALERT    /    Adam Królikowski RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-sklepy spożywcze RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!