Drogerie Natura stawiają na rozwój w centrach handlowych
Na najbliższe dwa lata właściciele marki zapowiadają rozwój drogerii agencyjnych. Zdaniem ekspertów ta forma współpracy jest bardziej dostępna niż franczyzowa, ze względu na niższą kwotę inwestycji. Agent pracuje na rzecz właściciela sieci i otrzymuje wynagrodzenie w postaci prowizji od sprzedanych towarów. Wypracowany zysk w całości należy do właściciela sieci.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Drogerie Natura poszukują teraz powierzchni sprzedażowych w przedziale od 130 do 250 mkw. na parterach budynków. Do tej pory największym sklepem sieci jest salon w Sandomierzu, o powierzchni 317 mkw.
Od ubiegłego roku oferta Drogerii Natura oprócz kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, poszerzona została o produkty dla dzieci i chemię gospodarczą. Natura stawia też na nowe marki makijażowe, dostępne wyłącznie w tej sieci, takie jak My Secret czy Sensique.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Drogerie Natura z nową placówką we Wrocławiu
-
Drogerie Natura w nowej identyfikacji wizualnej
-
Drogerie Natura mocno inwestują w rozwój sieci
-
Pasaż Tesco w Gliwicach z nowym najemcą
-
CEPD ze zgodą na przejęcie właściciela drogerii Natura
-
Właściciel drogerii Natura przejęty przez CEPD
-
Drogerie otworzą tysiąc sklepów w trzy lata
-
Sieć drogerii Natura na sprzedaż
-
Resource Partners: Na przejęcia m.in. sieci handlowych i firm spożywczych mamy ok. 1 mld zł
-
Interchem ma zgodę UOKiK na przejęcie sklepów Drogeria Natura
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)