Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Drogerie Natura w nowej identyfikacji wizualnej

  • Autor: pr
  • Data: 23-09-2015, 19:27
Sieć salonów Drogerie Natura wprowadza nową identyfikację wizualną w obiektach oraz materiałach POS. Nowy wystrój wnętrz ma odzwierciedlać zmiany i rozwój Natury w ostatnim roku.
Drogerie Natura w nowej identyfikacji wizualnej
fot. materiały prasowe

Odmieniona zostanie m.in. podstawowa paleta barw, którymi oznakowane będą głównie działy sprzedaży. W połączeniu z informacją tekstową będzie miała ona za zadanie ułatwić klientom korzystanie z ofert specjalnych. Kolory te umieszczone zostaną m.in. na bocznych ścianach regałów. Dodatkowo plakaty produktowe oraz edukacyjne, plakaty na witrynie, tabliczki edukacyjne i ramki do promocyjnych koszy zyskają nowy layout. Zmieni się również organizacja przestrzeni oraz aranżacja ścian za kasami.

Zmiany w salonach Drogerii Natury mają podkreślić nowoczesny i przyjazny dla klientów charakter wnętrz. Nowe kolory i banery z informacjami mają ułatwić poruszanie się po sklepie i szybkie dotarcie do poszukiwanych produktów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ślad za zmianami wizualnymi, wprowadzone zostaną dodatkowe atrakcje i udogodnienia m.in. Make Up Studio, w którym będą oferowane bezpłatne makijaże i konsultacje dla klientów. W tym celu przeprowadzane są dodatkowe szkolenia personelu, aby rozszerzyć jego kompetencje również w dziedzinie wizażu.

– Od kiedy prawie rok temu należąca do Grupy Pelion spółka CEPD nabyła firmę Polbita, właściciela Drogerii Natura, zintensyfikowane zostały plany rozwoju sieci oraz umocnienia marki Natura na pozycji wicelidera rynku drogeryjnego w Polsce – mówi Wojciech Janiak, prezes spółki.

Nowe sklepy powstają zarówno w centrach handlowych, jak i wolnostojących lokalach. Obecnie jest ich 265, natomiast do końca roku planowane jest otwarcie 10. nowych punktów, m.in. w Łodzi i Warszawie. Spółka prowadzi negocjacje w zakresie wynajmu powierzchni dla lokalizacji sklepów własnych, a także rozwija pakiet wsparcia marketingowego skierowany do inwestorów zainteresowanych opcją współpracy w systemie agencyjnym.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • 21078 2015-09-24 17:29:16

    ha, ha, ha - czyli nadal brak pomysłu na ruszenie tego trupa - zaczynają ( i zapewne skończą) na zmianie kolorków, literek, układzie gazetki - powtórzenie \"strategii\" ostatniego przed zakupem od Aliora zarządu (najgorszego w historii Polbity) - zatem czekamy na kolejny fundusz skuszony tabelkami , wykresami i potencjałem rynku - to gra w czarnego piotrusia.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!