Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Duże sieci zdominowały handel spożywczy. Ich udziały będą rosły

- Rynek handlu spożywczego w Polsce podlega stopniowej dominacji przez największe sieci
handlowe. W okresie ostatnich 6 lat udział największych 10 sieci handlowych w Polsce wzrósł z 64 proc. do 72 proc.rocznej wartości nowoczesnego handlu spożywczego oraz 43 proc. do 58 proc. rocznego całkowitego rynku handlu spożywczego. Tradycyjny handel będzie nadal wypierany przez handel nowoczesny - wynika z raportu Handel spożywczy w Polsce w latach 2010-2020 przygotowanego przez firmę doradczą Roland Berger.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2016, 09:08
Duże sieci zdominowały handel spożywczy. Ich udziały będą rosły
Pawel Pawlowski/ZelaznaStudio.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ubiegłym roku rynek handlu spożywczego wyniósł 210 mld zł. Niekwestionowanym liderem pozostaje Biedronka, której udział w rynku wyniósł w roku 2015 aż 18 proc.

W czołówce znalazły się również Tesco, Lidl oraz Kaufland, które objęły razem niecałe 17 proc. rynku handlu spożywczego.

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kika 2016-09-01 10:12:57

    Dlaczego piszecie duże siec -przecież wiadomo żet dominują dyskonty - nie jest uczciwe łączenei tego w termin duze sieci - bo wczniej tmin ten uzywano w odnieseniu do hipermarketow

    Odpowiedz
  • sklepikarz do 20lat 2016-09-01 10:32:57

    Pisząc \"nowoczesnego handlu spożywczego\" wprowadzacie w błąd konsumentów, sugerując, że polskie kanały dystrybucji są nienowoczesne. Otóż prawie \"nowoczesny \" kanał oznacza jedynie 100% chemii przy produkcji i przy dystrybucji.

    Odpowiedz
  • kękę 2016-09-01 16:11:41

    ja osobiście mam cichą nadzieję, że za kilka lat Biedronka i Lidl dobiją do 60% i Zarządy wszystkich tych koncernów osobiście będą ssać im przyrodzenie, bo dzisiaj wysługują się swoimi pupilkami. Wtedy zobaczą, że wcale nie jest to przyjemne klęczeć i brać do gardła parówki z Biedy i Lidla.

    Odpowiedz
  • Krzysztof Ryszka 2016-09-03 09:28:15

    A ja Wam mówię, że klient wróci do małych sklepików. Taki trend już jest widoczny na zachodzie - we Francji, w Niemczech. Pytanie tylko czy będzie mały niezależny sklep, czy kolejna twarda franczyza typu Delikatesy Centrum czy Żabka.

    Odpowiedz
  • Alicja Kubiak hurtum.pl 2016-09-04 10:01:34

    Hurtum.pl tez jest przekonane że klient wróci do małych sklepów, które dadzą mu różnorodność produktów, elastyczność w zamawianiu produktów w tym nowości i lokalnych produktów, a czas zaoszczędzony na zamawianiu produktów będzie można poświęcić na klienta w sklepie. Zapraszam do rejestracji na hurtum.pl, a jeśli nie ma jeszcze Państwa dostawców na platformie o kontakt na alicja.kubiak@hurtum.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!