• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Duże sklepy sprzedają już połowę towarów FMCG w Polsce

Rok 2011 nie był czasem łatwym zarówno dla konsumentów, którzy odczuli wzrost cen podstawowych produktów, jak i również dla producentów dla których skuteczne konkurowanie na polskim rynku stało się coraz większym wyzwaniem.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-06-2012, 11:54
Duże sklepy sprzedają już połowę towarów FMCG w Polsce

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według danych firmy Nielsen w 2011 roku nominalny wzrost sprzedaży dóbr FMCG na rynku europejskim wyniósł 4,3 proc. i był to wzrost dwukrotnie szybszy niż w 2010 roku. - Gdy jednak rozłożymy ten wzrost na czynniki wolumenowe i wartościowe, okaże się, że to podwyżka cen była motorem wzrostu - wyjaśnia w komentarzu dla serwisu www.portalspozywczy.pl Anna Szymańska, ekspert firmy Nielsen.

- W Polsce całkowity wzrost sprzedaży wartościowej w 2011 roku wyniósł 2,6 proc. Wzrost obrotów widoczny jest przede wszystkim dla koszyka spożywczego, którego wartość w porównaniu z rokiem 2010 wzrosła o 2,6 proc. - mówi Anna Szymańska.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!