Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Dynamika sprzedaży produktów FMCG w internecie może wyhamować

- Rynek sklepów internetowych z żywnością będzie się nadal rozwijał, ale zauważalne są symptomy wyhamowania dynamiki sprzedaży produktów spożywczych sieci. Ci, którzy kupują online już są przekonani do tego rozwiązania, ale ta grupa nie rośnie w znaczącym tempie - uważa Artur Czajka, ekspert Nielsena.

Dynamika sprzedaży produktów FMCG w internecie może wyhamować
Fot. Shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 02-03-2016, 14:47

Badania Nielsena wskazują, że 25 proc. kupujących żywność w internecie deklaruje, ze będzie to robić częściej niż dotychczas. Artur Czajka zauważa, że są grupy zupełnie pominięte przez przedstawicieli branży e-grocery. - O ile skutecznie zwrócono się do młodych rodziców, to zupełnie przeoczono osoby starsze, zakładając, że i tak nie korzystają z internetu. To prawda, ale seniorzy mają korzystające z sieci dzieci, do których można by skierować działania komunikacyjno-reklamowe - mówi ekspert Nielsena.

 

Więcej czytaj na stronie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nielsen RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Artur Czajka RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!