Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dynamika sprzedaży produktów FMCG w internecie może wyhamować

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 02-03-2016, 14:47
- Rynek sklepów internetowych z żywnością będzie się nadal rozwijał, ale zauważalne są symptomy wyhamowania dynamiki sprzedaży produktów spożywczych sieci. Ci, którzy kupują online już są przekonani do tego rozwiązania, ale ta grupa nie rośnie w znaczącym tempie - uważa Artur Czajka, ekspert Nielsena.
Dynamika sprzedaży produktów FMCG w internecie może wyhamować
Fot. Shutterstock

Badania Nielsena wskazują, że 25 proc. kupujących żywność w internecie deklaruje, ze będzie to robić częściej niż dotychczas. Artur Czajka zauważa, że są grupy zupełnie pominięte przez przedstawicieli branży e-grocery. - O ile skutecznie zwrócono się do młodych rodziców, to zupełnie przeoczono osoby starsze, zakładając, że i tak nie korzystają z internetu. To prawda, ale seniorzy mają korzystające z sieci dzieci, do których można by skierować działania komunikacyjno-reklamowe - mówi ekspert Nielsena.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej czytaj na stronie dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!