Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Dyrektor Almy liczy na lepszą kondycję polskiego rynku handlowego

- Rok 2015 był trudnym okresem dla rynku handlowego. W szczególności walka promocyjno – cenowa odbiła się na całej branży. Jaki będzie rok 2016 r.? Gospodarka wciąż daje sobie radę, prognozy na ten rok mówią o kolejnym wzroście PKB w granicach 3,5 proc. Dlatego liczymy że kondycja polskiego rynku handlowego będzie lepsza - mówi Jacek Sobczyk, dyrektor operacyjny Alma Market SA.

Dyrektor Almy liczy na lepszą kondycję polskiego rynku handlowego
/ fot. Alma
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 11-02-2016, 10:04

- Sieć delikatesów Alma i sklep internetowy alma24.pl stara się wyznaczać nowe trendy i jednocześnie podążać za wymaganiami konsumentów. Obecnie jesteśmy skupiamy się na dostosowywaniu naszego asortymentu do aktualnych potrzeb klientów. Ponadto widzimy trzy obszary, które zarówno w 2015 r. jak i w bieżącym będą miały znaczenie dla rynku handlowego w Polsce - mówi Jacek Sobczyk. 

- Pierwszy to wygodne zakupy. W 2015 r. można było zaobserwować wyraźny trend wzrostu popularności sklepów w formacie szeroko rozumianego convenience. Polacy mają coraz większą świadomość wartości swojego czasu. Dlatego chcą robić codzienne zakupy w sklepach, które dają im łatwy dostęp do potrzebnych artykułów i są blisko miejsca ich zamieszkania lub po drodze z pracy. Ponadto cenią sobie, że mogą liczyć na dobrą radę ekspedienta. Tego nie znajdzie się w hipermarketach ani dyskontach. W 2016 r. ta tendencja będzie nadal wzrastać. Mniejsze sklepy blisko osiedli będą coraz bardziej oblegane przez klientów. Nasza strategia wpisuje się w te wymagania. Trzy najnowsze placówki Alma Market to sklepy delikatesowe, o średniej powierzchni 350 – 1 000 m kw., w których klienci mogą komfortowo zrobić zakupy i szybko wrócić z nimi do domu - mówi dyrektor operacyjny Almy. 

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Alma Market RSS ALERT    /    Jacek Sobczyk RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    rynek handlowy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!