• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Biedronki: Sieci dyskontowe idą w kierunku (...) sklepu convenience

- Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że 40 proc. sprzedaży sklepów Biedronka, określanych, jako dyskontowe, będą generować artykuły świeże. A jednak stało się to faktem - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-08-2011, 20:59
Dyrektor Biedronki: Sieci dyskontowe idą w kierunku (...) sklepu convenience
Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W jakim kierunku będzie ewoluował w Polsce rynek sklepów dyskontowych? Władze Biedronki ciągle podkreślają, że budują sieć typu convenience, czyli blisko klienta, oferującą wygodne zakupy.

Moim zdaniem dzielenie rynku na dyskonty, supermarkety, czy hipermarkety jest dobre dla ludzi, którzy profesjonalnie zajmują się rynkiem. Dla klienta robiącego codzienne zakupy ten podział praktycznie przestaje mieć znaczenie. Co więcej, dochodzi obecnie do tego, że nawet profesjonaliści niezbyt dokładnie potrafią zdefiniować, kto jest kim na rynku. Dyskonty stają się supermarketami, a supermarkety starają się przejmować cechy dyskontów. Dlatego coraz trudniej jest określić, która z firm działających na rynku jest w takim, czy innym segmencie. Dotyczy to praktycznie wszystkich operatorów.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • bida z nędzą 2011-08-22 18:53:51

    Wasze wina koło szlachetnych nawet nie stały. Chyba , że szlachetne jest Carlo Rosii lub Casillero de Diablo. No to powodzenia sommelierzy z Biedronki.

    Odpowiedz
  • syn bidy z nędzą 2011-08-23 18:06:02

    do bidy z nędzą: szlachetne nie znaczy drogie.. wymieniłeś wina ze stałej oferty Biedronki, tam się kupuje wina w festiwalach np. win portugalskich, francuskich. Ostatni słaby festiwal win Nowego Świata. carlo rossi to nikt kto pija wina nie kupi, casillero wg mnie godne polecnia wino do kolacji jeżeli nie jest się zbyt wymagającym - a 99,9% Polaków moim zdaniem nie jest

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!