• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor generalny sieci Biedronka: Będziemy inwestować w zielone technologie

- Obecnie mamy dwa tzw. zielone sklepy, w przygotowaniu są cztery kolejne tego typu placówki. W takich „zielonych" sklepach testujemy w praktyce technologie, które będziemy wykorzystywać w dalszym rozwoju sieci naszych sklepów w Polsce - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-08-2011, 14:02
Dyrektor generalny sieci Biedronka: Będziemy inwestować w zielone technologie
Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Zużycie energii, nie tylko elektrycznej, bezpośrednio wpływa na wynik finansowy firmy, ale ma także określony wpływ na środowisko naturalne. Dlatego uważamy, że należy stale pracować nad podniesieniem efektywności energetycznej naszych placówek handlowych. Obok projektów obejmujących całą sieć, realizujemy również innowacyjne projekty z myślą o rozwiązaniach dla najbliższej przyszłości - dodaje przedstawiciel sieci Biedronka.

W tzw. zielonych sklepach operator sprawdza, na ile dostępne dzisiaj najnowsze technologie są w stanie zmniejszyć zużycie energii, a tym samym obniżyć koszty działania firmy. - Weryfikujemy również, na ile te rozwiązania mogą zmniejszyć obciążenie środowiska naturalnego. Często nie są to jeszcze technologie, które możemy wdrażać w naszej sieci na szeroką skalę, ale musimy być z nimi na bieżąco, aby móc w przyszłości je skutecznie wykorzystać. Wbrew pozorom, budynek sklepu, takiego jak Biedronka, to współcześnie bardzo złożony mechanizm. Szereg instalacji: chłodniczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, czy zasilających to obszary, gdzie zastosowanie najnowszych rozwiązań może przynieść wiele korzyści - tłumaczy Tomasz Suchański.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • von Nogaj 2011-08-02 17:29:14

    A moim marzeniem jest aby Biedronka inwestowała w Portugalii !!! Mnie nie zależy na oglądaniu powstających Biedronek....

    Odpowiedz
  • olo 2011-08-02 21:31:08

    nie mogą inwestować w Portugalii ??? Po co w Polsce niech inwestują w Portugalii !!!

    Odpowiedz
  • krzysztof 2011-08-03 07:26:47

    bardzo się cieszę ,że JMD stawia na nowe technologie!

    Odpowiedz
  • jasiu 2011-08-07 18:56:09

    a mięso pochodzi z nieekologicznych wielkotowarowych ferm czy z tradycyjnej hodowli a...... może z importu

    Odpowiedz
  • ryba 2011-08-09 08:12:47

    Biedronka Biedronka Biedronka... (........................) Wymiotować już się powoli chce..... Ja pytam tylko głowy państwa i mast, którzy tak ochoczo zapraszają sieci do Polski... "Co my z tego mamy?" Przecież po pierwsze zero kasy miasto ma, bo takie zagraniczne sieci nie płacą podatków to danego miasta... więc ludzie wydają pieniądze zarobione np. w firmie Opolskiej(która do Oplola płaci podatki) do portugalskiej sieci Biedronka która z kolei nic nie placi miastu.... więc kasa po prostu...hmmmm amba fatima- było i ni ma;)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!