Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor Grupy Chorten: 2019 rok to czas naszego największego rozwoju

W tym roku Grupa Chorten świętowała jubileusz 10-lecia istnienia na rynku, a jednocześnie był to rok jej największego rozwoju, jeśli chodzi o liczbę przyjętych sklepów partnerskich. Rok 2018 kończyliśmy z liczbą 1425 placówek, tymczasem dziś mamy ich już 1860, a więc dołączyło do nas ponad 400 niezależnych detalistów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, Dyrektor Generalny Grupy Chorten.

Dyrektor Grupy Chorten: 2019 rok to czas naszego największego rozwoju
Sylwia Olechno, Dyrektor Generalny Grupy Chorten. Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 12-12-2019, 10:25

- To, jak dynamicznie się rozwijamy, można było zobaczyć podczas targów ogólnospożywczych, które organizowaliśmy dla naszych sklepów partnerskich. Uczestniczyło w ich blisko 2000 osób, a swoją ofertę zaprezentowało blisko 150 wystawców. To, czym jesteśmy, jakie struktury tworzymy i z kim współpracujemy, widoczne było także na naszej gali jubileuszowej dla ponad tysiąca osób. Oba wydarzenia odbyły się we wrześniu na Stadionie Miejskim w Białymstoku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, Dyrektor Generalny Grupy Chorten.

- Nasza strategia zakłada także także ekspansję terytorialną - mocno rozwinęliśmy siatkę sklepów w nowych obszarach, czyli w województwie kujawsko-pomorskim, dolnośląskim i lubuskim, a jednocześnie otwieraliśmy także nowe placówki w dotychczasowych lokalizacjach. W ostatnich miesiącach utworzyliśmy także struktury w województwach małopolskim, opolskim i śląskim, dzięki którym już udało nam się zachęcić do współpracy pierwszych partnerów. Jeśli chodzi o plany, to przyszły rok chcemy poświęcić ekspansji na dwa ostatnie województwa, czyli na zachodnio-pomorskie i wielkopolskie - dodaje.

- Wiosną i zimą realizowaliśmy dwa programy lojalnościowe dla klientów, w oparciu o loterie konsumenckie i współpracę z wiodącymi producentami. Wzmocniliśmy także nasze działania reklamowe w lokalizacjach, gdzie mamy najwięcej sklepów - opowiada.

Podkreśla, że ważnym krokiem było dla firmy wejście w proces inwestycyjny związany z budową własnej siedziby wraz z częścią magazynową przy drodze krajowej S8. - Zamknęliśmy już etap projektowy i związany z pozwoleniem na budowę, a więc liczymy na to, że w nadchodzącym roku inwestycja będzie na ukończeniu - mówi Sylwia Olechno.

- Jeśli chodzi o naszą markę "Z Podlaskiej Spiżarni", rozwinęliśmy o nowe pozycje asortyment wędliniarski, wprowadziliśmy nowe rodzaje pieczywa, na półkach pojawiły się dwa nowe smaki zup bez konserwantów. Ofertę mrożonych dań gotowych urozmaiciły także pierogi i kopytka. W tym roku rozpoczęliśmy cykl degustacji na sklepach i chcemy to kontynuować w kolejnych miesiącach - informuje. 

- Nową kategorią, którą wprowadziliśmy do sklepów w ramach naszej marki premium, są wysokoprocentowe alkohole z linii Duch Puszczy. Mamy tu trunek odnoszący się bezpośrednio do podlaskiej tradycji, o woltażu 55 %, ale też wódkę czystą i smakowe - wiśniówkę oraz pigwówkę na naturalnych maceratach - dodaje dyrektor Grupy Chorten.

Plany na 2020 rok

więcej informacji:

Grupa Chorten RSS ALERT    /    Sylwia Olechno RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.11.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!