Dyrektor Grupy Chorten na WKG: Większość konsumentów uważa, że Biedronka to tani, polski sklep

- Ludzie z branży mają tego świadomość, ale większość konsumentów nie wie, że Biedronka to nie jest polski sklep. W dodatku nie taki tani, jak się konsumentom wydaje - mówiła Sylwia Olechno.
- Chcemy rozwijać naszą grupę we współpracy z regionalnymi producentami i dostawcami, żeby oferować produkty wysokiej jakości. Chcemy być postrzegani jako duży gracz, budując efekt skali i przyłączając polskie sklepy, bo tylko w ten sposób możemy przeciwdziałać monopolowi. Konsolidacja rynku jest nieuchronna. Potrzebujemy rozwiązań od strony producentów, bo to oni budują naszą ofertę. Wyszliśmy już poza region. Polskie grupy powinny zrobić pospolite ruszenie i się dobrze zorganizować. Trzeba szukać wspólnego mianownika, by wypracować efekt skali. Co ma być w polskich rękach, jeśli nie handel? - dodała dyrektor generalna Grupy Chorten.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej na www.dlahandlu.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Majówka 2022: Jak są czynne Lewiatan, Carrefour, Żabka i inne sklepy?
-
Wielkanoc: Godziny otwarcia sklepów - m.in. Biedronka, Netto, Lidl, Stokrotka, Kaufland
-
Grupa Chorten rozszerza ofertę nabiału marki własnej
-
W sklepach Chorten ruszają zbiórki dla Ukraińców (lista punktów)
-
Grupa Chorten: mamy 2220 placówek partnerskich
-
Ceny żywności: Obniżka VAT nie pomogła? (podcast)
-
ekonomiczny poniedziałek
Top stycznia: koncern spożywczy na zakupach, nowa spółka handlowa, piekarnie w opałach
-
Stokrotka, Lewiatan, Grupa Chorten: Nowe Koncepty, e-sklepy, konsolidacja
-
Eksperci: Polski handel dobrze poradził sobie z pandemią
-
Grupa Chorten z pierwszym sklepem w Łodzi w nowym brandingu
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)