Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Dyrektor Grupy Chorten o I półroczu: Rozwój sieci i marki własnej

Pierwszą połowę tego roku Grupa Chorten zamyka z liczbą 1620 sklepów, a więc w ciągu 6 miesięcy przybyło blisko 200 placówek, które współpracują z nami na zasadzie umowy partnerskiej. Niemal połowa to nowe punkty w województwie mazowieckim. Mamy też ponad 40 nowych umów w województwie lubelskim, 25 – w łódzkim oraz 20 – na Podlasiu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Dyrektor Grupy Chorten o I półroczu: Rozwój sieci i marki własnej
Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 24-07-2019, 09:59

– Rozwijamy także Polską Grupę Sklepów Spożywczych Chorten w zachodniej części kraju. W tym roku współpracę podjęło z nami kilkunastu pierwszych detalistów z województwa dolnośląskiego. Liczba podpisanych umów w pierwszym półroczu pozwala nam na optymistycznie założenie, że w tym roku dynamika rozwoju naszej grupy będzie jeszcze większa, niż w roku 2018 – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Dodaje, że sieć handlowa cały czas podpisuje nowe umowy handlowe przede wszystkim z dystrybutorami, by na nowych obszarach zapewnić dostawy swoim partnerom. – Nasze sklepy mogą korzystać z niemal 700 takich porozumień z producentami i dostawcami – informuje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

2019 rok jest dla Grupy Chorten rokiem jubileuszowym. – Nasze 10-lecie podkreślamy w działaniach wizerunkowych. W maju i czerwcu przeprowadziliśmy w sklepach akcje lojalnościową opartą o loterię urodzinową z atrakcyjnymi nagrodami dla konsumentów. To przedsięwzięcie zrealizowane przy współpracy z 15 znanymi markami takimi jak m.in. Kamis, Wedel, Pepsi, Lech czy Koral – opowiada Sylwia Olechno.

– We wrześniu będziemy świętować organizując III Ogólnospożywcze Targi Grupy Chorten na Stadionie Miejskim w Białymstoku, które będą największą tego typu imprezą branży spożywczej na wschód od Wisły. 19 września swoją ofertę, w tym wiele nowości rynkowych prezentować będzie blisko 100 wystawców. Z kolei 20 września szykujemy spotkanie jubileuszowe dla blisko 1000 partnerów biznesowych, które będzie momentem podsumowania i docenienia najlepiej współpracujących detalistów, producentów i dystrybutorów – dodaje.

Sieć handlowa na początku 2019 roku rozszerzyła też asortyment marki własnej „Z Podlaskiej Spiżarni” o kilka nowych pozycji wędliniarskich oraz o gotowe dania, takie jak mrożone pierogi i nowe smaki zup w słoikach, produkowanych bez konserwantów i GMO.

– Odpowiadamy w ten sposób na wyraźny trend konsumencki, widząc, że nasi klienci z jednej strony poszukują produktów premium, a z drugiej – potraw do szybkiego przygotowania – tłumaczy dyrektor sieci.

Dodaje, że w drugiej połowie roku sieć wypuści na rynek pod swoim brandem wysokoprocentowe trunki, w tym wódki smakowe.

– W tym roku weszliśmy także w proces inwestycyjny – jesteśmy na etapie oczekiwania na pozwolenie na budowę naszej nowej siedziby wraz z częścią magazynową przy drodze krajowej S8. Ta lokalizacja pozwoli nam na jeszcze lepszą obsługę naszych partnerów – mówi Sylwia Olechno.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sylwia Olechno RSS ALERT    /    Grupa Chorten RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.208.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!