Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor Grupy Chorten: W I pół. 2018 r. podpisaliśmy ponad 240 umów partnerskich

W pierwszym półroczu 2018 r. Grupa Chorten podpisała ponad 240 nowych umów partnerskich. - W związku z czym na koniec czerwca tego roku działało z nami już 1366 sklepów w dziewięciu województwach. Mówimy tu o współpracy detalistów w ramach sklepów Chorten, konceptu Sasanka oraz na podstawie naszego porozumienia ze Stowarzyszeniem Kupców i Przedsiębiorców Polskich "ELITA" - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Dyrektor Grupy Chorten:  W I pół. 2018 r. podpisaliśmy ponad 240 umów partnerskich
Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten. Fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-07-2018, 10:54

- Szczególnie widoczna w tym okresie jest ekspansja w województwie mazowieckim, podlaskim, kujawsko-pomorskim, łódzkim i pomorskim. Oprócz dołączania do Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten funkcjonujących już na rynku punktów, możemy się pochwalić otwarciem kilku zupełnie nowych nowoczesnych placówek, w tym m.in. w Warszawie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

- W tym roku postawiliśmy też na większą integrację grupy sklepów Chorten i komunikację z klientami. 30 czerwca zakończył się pierwszy program lojalnościowy z nagrodami zorganizowany dla konsumentów kupujących w blisko 450 punktach handlowych z logo Chortenu. Był on zrealizowany przy współpracy z 10 dużymi producentami, takimi jak choćby Mlekovita, Kompania Piwowarska, Pepsi, Tchibo czy Sokołów. Opinie klientów są na ten temat bardzo pozytywne, pomogło nam to także wzmocnić identyfikację niezależnych właścicieli sklepów ze znakiem Chortenu - dodaje.

- W minionym półroczu odświeżyliśmy nieco stronę wizualną naszych sklepów, jeśli chodzi o oszyldowania. Mocnym akcentem jest natomiast uruchomienie nowej strony internetowej Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten, która jest teraz czytelna, daje m.in. możliwości promowania produktów i łatwego odnalezienia swojego najbliższego sklepu dzięki opcji geolokalizacji. W ciągu 6 ostatnich miesięcy udało nam się także urozmaicić ofertę marki własnej Z Podlaskiej Spiżarni. Wzbogaciliśmy ją o blisko 40 nowych produktów - informuje Sylwia Olechno.

Podkreśla również, że duże postępy sieć handlowa poczyniła w zakresie umów handlowych, z których mogą korzystać ich sklepy partnerskie. - Umów tych mamy łącznie ponad 600, a od stycznia do końca czerwca zawarliśmy kilkadziesiąt takich porozumień z dostawcami i bezpośrednio z producentami. Mamy też na koncie kilka renegocjowanych umów z dotychczasowymi kontrahentami, dzięki czemu udało nam się poprawić warunki dla detalistów - mówi.

- Na drugie półrocze planujemy przede wszystkim ekspansję na nowe regiony. Jesteśmy już w trakcie zaawansowanych przygotowań i tworzenia struktur. Zapewne uda nam się pozyskać do grupy kilkuset kolejnych niezrzeszonych detalistów, jednakże tej liczby nigdy nie da się przewidzieć, zależy to bowiem od woli dwóch stron. Planujemy też rozbudowę o kolejne pozycje naszej marki premium Z Podlaskiej Spiżarni. Pracujemy też nad zwiększeniem zasięgu naszego magazynu centralnego, który mieści się w Białymstoku - mówi Sylwia Olechno.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grupa Chorten RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Sylwia Olechno RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Frank 2018-07-20 11:02:34
    Sklepy przyjmowane są na sztukę, te liczby nic nie mówią. Chodzi o jakość sklepów a nie ilość. Jak najwięcej aby kolejna umowa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!