Dyrektor Ikea Centres: Polacy potrzebują więcej rozrywki w centrach handlowych
- Autor: Puls Biznesu/za propertynews.pl
- Data: 04-02-2016, 07:58
MIkael Andersson, dyrektor zarządzający Ikea Centres Poland, zauważa w rozmowie z Pulsem Biznesu, że polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową.
Według Andressona w ostatnim czasie znacząco zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Konieczna jest zmiana myślenia o centrach - nie jako o miejscu zakupów, ale o miejscu spotkań.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wpływ na sam wygląd centrum jest olbrzymi. Potrzebują one większych części usługowo-rozrywkowych, zwłaszcza pod kątem rodziny. Potrzebna jest także sezonowa oferta na świeżym powietrzu.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Kurs euro przygniata sklepy w galeriach
-
Centra handlowe rosną, ale już nie w dużych miastach. "To stały trend"
-
Rośnie odwiedzalność centrów handlowych
-
Z powodu upałów sklepy i magazyny mogą zostać zamknięte
-
Atak na centrum handlowe w Krzemieńczuku. 16 ofiar śmiertelnych
-
Obroty w centrach handlowych wyższe niż przed pandemią
-
Centrum Handlowe Gocław rozpoczęło sezon wakacyjny
-
Centra handlowe żądają opłat za sprzedaż online. Branża ostrzega najemców
-
Atrium European Real Estate z nowym CEO
-
Dyrektor Manufaktury: Jak zawalczyć o uwagę i czas klientów centrów handlowych?
komentarze (0)