Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Dyrektor JMP: Marki własne są głównym filarem rozwoju Biedronki

Popularność marek własnych wciąż rośnie w całej Europie. W 2017 roku w wielu krajach udziały produktów marki własnej w rynku osiągnęły rekordowe poziomy. Nie inaczej było w Polsce, gdzie po raz pierwszy przekroczył on 30 procent. Marki własne są także głównym filarem rozwoju sieci sklepów Biedronka w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

Dyrektor JMP: Marki własne są głównym filarem rozwoju Biedronki
Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 03-07-2018, 09:53

- Marki własne są obecnie pełnoprawnymi uczestnikami rynku, a nawet zaczynają wyznaczać trendy na rynku. Budują nowe kategorie, a także odpowiadają na potrzeby żywieniowe coraz bardziej wymagających konsumentów. Większość z nich powstaje we współpracy z krajowymi producentami i odznacza się unikalnym połączeniem wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

- Aby było ono możliwe do osiągnięcia, od naszych strategicznych partnerów wymagamy: najwyższego poziomu nakładów rozwojowych, kreatywności, nowych pomysłów i szybkiego wdrażania. Ciągle też ulepszamy produkty marek własnych poprzez przeformułowanie ich składu. Tu szczególnie podkreślić należy wysiłki podjęte przez naszą sieć w celu zastąpienia lub usunięcia oleju palmowego ze składu niektórych produktów w celu poprawy ich profilu żywieniowego czy zwiększenie kontroli składników pod kątem obecności GMO. Dbamy także, by utrzymać nadane naszym produktom certyfikaty w zakresie jakości i bezpieczeństwa żywności - dodaje. 

Podkreśla, że w Biedronce marki własne obecne są we wszystkich kategoriach produktowych i wiele z nich już stało się liderami rynkowymi, a pozostałe systematycznie rosną z roku na rok i zyskują na popularności.

- Ze względu na profil działalności naszej sieci najwięcej produktów marki własnej występuje wśród artykułów spożywczych, jednak nie brakuje ich również w asortymencie przemysłowym, stanowiącym uzupełnienie oferty głównej. Przykładami marek własnych dostępnych w naszej ofercie są: Mleczna Dolina, Światowid, FruVita (nabiał), Kraina Wędlin i Kraina Mięsa (wędliny i mięso), Marinero (ryby), Polaris (woda mineralna), Vital fresh (soki i sałaty), Pastani (makarony) oraz Queen (artykuły higieniczne), DADA (pieluchy i kosmetyki dla dzieci) i BeBeauty (kosmetyki) - wymienia. 

- W 2017 roku wprowadziliśmy do oferty sieci Biedronka 190 nowych produktów marek własnych. Są to artykuły, które odpowiadają na potrzeby coraz bardziej wymagających polskich klientów i obrazują aktualne trendy konsumenckie - mówi Michał Gontar.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Jeronimo Martins Polska RSS ALERT    /    Michał Gontarz RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • były klient 2018-07-05 19:49:59
    kupiłem kiedyś dorsza po grecku Marinero - masakra skrawki ryby w panierce pływające warzywnej brei- jeśli to jest dbanie jakość to gratuluję.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!