Dyrektor KPMG: Na rynku supermarketów jest jeszcze miejsce na nowych graczy
- Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Magda Brzózka
- Data: 15-03-2013, 16:02

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Dyrektor KPMG zwraca uwagę, że segment dyskontów, jest bardzo skonsolidowany. Działa na nim trzech graczy: dominująca Biedronka oraz Lidl i Netto.
- Wydaje się, że przy takim układzie rynku i ogromnej ekspansji Biedronki nie ma już miejsca dla nowego gracza branżowego. Z drugiej strony, żaden z obecnych graczy nie jest na sprzedaż, więc nie raczej nie nastąpi wpuszczenie na ten rynek funduszy private equity. Raczej nie ma też dziś powodów, żeby między istniejącymi graczami doszło do transakcji. W związku z tym obecnie możliwy jest tylko rozwój organiczny lub przejmowanie sklepów (głównie jako istniejących lokalizacji supermarketowych), które można by przemodelować na potrzeby któregoś z tych graczy -mówi Piotr Grauer.
komentarze (0)