Dyrektor Makro: Chcemy by sklepy Odido konkurowały z sieciami w całym kraju
Makro, organizator sieci Odido, zapowiada konkurencję z największymi sieciami sklepów w Polsce zarówno na poziomie lokalnym, jak i w całym kraju - informuje serwis dlahandlu.pl.

- Do tej pory przeszkoliliśmy około 7,5 tys. właścicieli sklepów w zakresie prowadzenia placówek handlowych. Wszyscy odnotowali zwyżkę przychodów z dynamiką 10, a nawet 30 procentową. Teraz nasze ambicje się zmieniły - chcemy konkurować w segmencie sieci handlowych z liderami branży - mówi Jose Bonito, dyrektor pionu marketingu w Makro Polska.
- Naszym celem jest, aby Odido stało się najlepszą marką detaliczną w Polsce - wyjaśnia przedstawiciel sieci.
Jak przypomina dlahandlu.pl, aktualnie sieć zrzesza 31 sklepów, ale łącznie ma podpisanych już 107 umów.
Makro chce, aby Odido była najlepszą marką detaliczną w Polsce
