Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Dyrektor sieci Chata Polska: W 2010 roku planujemy uruchomienie 50 nowych sklepów

- W 2009 roku otworzyliśmy już 25 nowych sklepów. Jednocześnie ze względu na dbałość o jakość część placówek, które nie potrafiły utrzymać wysokich standardów musieliśmy wykluczyć z naszej sieci. Na koniec 2009 r. sieć Chata Polska będzie miała już 230 sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Beata Orcholska, dyrektor generalny Chaty Polskiej.

Dyrektor sieci Chata Polska: W 2010 roku planujemy uruchomienie 50 nowych sklepów

Autor: Stępniak Łukasz, portalspozywczy.pl
Data: 16-12-2009, 11:39

Przedstawicielka poznańskiej sieci zapowiada przyspieszenie rozwoju sklepów, na koniec 2010 r. firma chce zarządzać ok. 280 placówkami. - W przyszłym roku planujemy uruchomienie 50 nowych sklepów, a biorąc pod uwagę ostrą selekcję jaką przechodzą aspirujące do naszej sieci placówki to ambitne zadanie - wyjaśnia Beata Orcholska.

Co prawda władze sieci stawiają na rozwój poprzez rozwój franczyzy, jednak nie wykluczają przejęć mniejszych operatorów franczyzowych. - Nasza sieć ma dobrą ofertę współpracy dla małych operatorów. Jesteśmy jednak otwarci na różne formy współpracy i prowadzimy rozmowy w tym zakresie - dodaje enigmatycznie dyrektor generalna Chaty Polskiej.

Poza obecnym obszarem funkcjonowania, Chata Polska ma zamiar w przyszłym roku intensyfikować rozwój w województwie łódzkim, gdzie niedawno został otwarty pierwszy sklep sieci.

W 2009 r. poznański operator otworzył własne Centrum Dystrybucyjne w Kostrzynie k. Poznania, co pozwoli zdynamizować rozwój sieci i obniżyć koszty działalności firmy. To właśnie rozwój dystrybucji będzie jednym z najważniejszych zadań Chaty Polskiej na przyszły rok, ale nie tylko.

- Główne nakłady inwestycyjne w roku 2010 będą dotyczy inwestycji w infrastrukturę Centrum Dystrybucyjnego, w rozwiązania informatyczne usprawniające funkcjonowanie sklepów oraz procesów dystrybucyjnych, a także w wizualizację placówek . Strategiczne znaczenie ma dla nas projekt category managementu, chcemy optymalnie wykorzystywać przestrzeń sprzedaży w naszych sklepach stąd duże inwestycje w rozwiązania z tego zakresu - wylicza Beata Orcholska.

Jak wyjaśnia przedstawicielka Chaty Polskiej Centrum Dystrybucyjne obejmuje swoim działaniem sklepy sieci w promieniu 100 km. - W najbliższym roku poszerzony zostanie zasięg magazynu o kolejne oddziały Chaty - tłumaczy dyrektor generalna.

I dodaje: - Obecnie w dystrybucji posiadamy 3500 indeksów i planujemy dalszy rozwój asortymentu poprzez wprowadzanie kolejnych kategorii. Od stycznia wszystkie sklepy obsługiwane przez Centrum będą korzystać z elektronicznej wymiany dokumentów oraz platformy e-Hurtownia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beata Orcholska RSS ALERT    /    Chata Polska RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!