- Naszym celem jest otwarcie w całym kraju łącznie 70 sklepów do końca 2013 roku. Do tej pory na polskim rynku uruchomiliśmy 20 placówek. Punkty KiK lokujemy zarówno w dużych centrach handlowych, jak i mniejszych retail parkach czy przy ulicach w centrach miast. Potencjał komercyjny wszystkich tych lokalizacji stwarza dla nas satysfakcjonujące i korzystne warunki handlowe. Polski rynek stwarza korzystne warunki dla inwestorów i cechuje się dużym potencjałem. Przekłada się to na efektywność prowadzonych inwestycji i korzyści dla przedsiębiorców. O atrakcyjności naszego kraju decyduje również prorozwojowy charakter, co stwarza ogromne możliwości dla rozwoju lokalnego rynku - dodaje Mariusz Kulik.

Ekspansja w Polsce jest ważnym krokiem w realizowaniu długofalowej strategii marki KiK, obejmującej pozyskiwanie udziałów w kolejnych rynkach.
- Polska jest bardzo atrakcyjnym obszarem i chcemy być na nim jak najbardziej widoczni - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl