• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor sieci Netto: Konkurencja się zaostrza

Zdaniem Sławomira Nitka, wicedyrektora Netto Polska, pomimo tego, że dyskonty idą w kierunku w formatu supermarketów, to jednak sklepy dyskontowe będą wyróżniały się niższymi cenami i większą dbałością o koszty. Jego zdaniem, ten format będzie najbardziej popularny wśród klientów przez najbliższych kilka lat.
  • Autor: Paulina Bełżecka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-01-2012, 12:13
Dyrektor sieci Netto: Konkurencja się zaostrza
Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto Polska

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na rynku możemy zaobserwować zjawisko zbliżania się do siebie dwóch formatów: dyskontów i supermarketów. Sklepy dyskontowe coraz bardziej dbają o jakość i poszerzają asortyment, a supermarkety starają się przyciągać klientów niską ceną. Czy te dwa formaty mogą z czasem zmienić się w jeden?

Dyskont pozostanie nadal formatem dyskontowym. Ten format niesie za sobą pewne uwarunkowania typu: powierzchnia sklepu, sposób prezentacji artykułów, zakres asortymentu. Dyskont zawsze pozostanie dyskontem i będzie się wyróżniał tymi elementami.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Customer 2012-01-25 20:33:54

    KLUCZOWE ZDANIE: Właściciele supermarketów rzeczywiście próbują budować formaty o charakterze dyskontowym, głównie kładąc nacisk na kwestię ceny. (...) Widzimy to na przykładzie sieci Tesco czy Carrefour. Wszystko zależy, jakie marże chce zarobić sieć. Wymienione sieci są najbardziej pazerne. Porównując ceny produktów w innych sieciach za te same pieniądze można kupić produkt z tzw. \"wyższej półki\". Szczególnie w branży mięsnej.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!