Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Dyrektor Tesco na Europę Centralną i Wschodnią: Zmiana jest nieunikniona

Na temat sytuacji sieci Tesco w Polsce i regionie, a także wyzwaniach stojących przed branżą handlową w najbliższych miesiącach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ken Towle, dyrektor zarządzający Grupy Tesco na Europę Centralną i Wschodnią.

Dyrektor Tesco na Europę Centralną i Wschodnią: Zmiana jest nieunikniona
- Musimy jeszcze mocniej pracować nad tym, aby wychodząc z naszych sklepów był zadowolony i chciał do nich wracać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ken Towle, dyrektor zarządzający Grupy Tesco na Europę Centralną i Wschodnią, fot. PTWP SA

Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
Data: 18-01-2015, 18:57

Jak wygląda sytuacja firmy Tesco w Polsce i regionie, gdy na rynku mamy niezwykle ostrą konkurencję o konsumenta i jego portfel?

Od ponad dwóch lat obserwuję polski rynek i Polaków. Muszę powiedzieć, że Polacy to bardzo dobrzy i świadomi konsumenci. Dostrzegają różnice między ofertami działających na rynku sieci handlowych. Dokonują przemyślanych wyborów dotyczących tego w jakim sklepie chcą robić zakupy. Ważna dla nich jest nie tylko niska cena, ale także jakość i świeżość oferowanych produktów oraz to gdzie zostały wyprodukowane. Niezwykle istotne jest także otoczenie i doświadczenie zakupowe oraz jakość obsługi, jaką są w stanie zagwarantować operatorzy.

Spędziłem wiele godzin w sklepach Tesco w Polsce i regionie, dyskutując z kolegami na temat uwarunkowań i konkurencyjności lokalnego rynku. Sądzę, że polski oddział Tesco robi naprawdę dobrą robotę dla konsumentów. Jednocześnie wiemy co możemy zrobić lepiej, mamy jasny plan dotyczący tego jak jeszcze możemy poprawić nasze usługi i ofertę skierowana do konsumenta. Nasz zespół w Polsce jest naprawdę świetny i jest skupiony na tym aby krok po kroku poprawiać biznes.

Jakie są największe wyzwania stojące przed Tesco w Polsce?


Dla wszystkich sieci handlowych wyzwania na rynku są podobne, czyli muszą lepiej niż pozostali konkurencji na rynku wykonywać swoją „robotę", dostarczając konsumentom lepszą i bardziej dopasowaną do ich potrzeb ofertę. Jeśli będą to potrafili, to zostaną nagrodzeni przez klientów, jeśli nie to nagrodę otrzyma konkurencja. To co najważniejsze to skoncentrowanie się na kliencie. Konkurencja to coś dobrego, to rzecz bardzo naturalna, to świetna droga, aby lepiej poznać potrzeby konsumentów.

W brytyjskiej centrali Tesco zachodzą w ostatnim czasie istotne zmiany. Ogłoszono nowy plan naprawczy, doszło do dużych zmian personalnych. Jak to wpłynie na Tesco w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej?

To czego nauczyło mnie życie, to że zmiana jest nieunikniona. Świat się zmienia nieustannie, zmienia się życie, zmienia się rynek oraz konsumenci. Najważniejsze dla Tesco w Polsce i regionie, ale także w Wielkiej Brytanii, to skoncentrować się na kliencie i jego potrzebach. Musimy jeszcze mocniej pracować nad tym, aby wychodząc z naszych sklepów był zadowolony i chciał do nich wracać. Cały czas analizujemy i badamy potrzeby klientów, wiemy jak będą wyglądały ich potrzeby w przyszłości, wiemy także co musimy zrobić dzisiaj.

więcej informacji:

konsument RSS ALERT    /    Ken Towle RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Tesco Polska RSS ALERT    /    Grupa Tesco RSS ALERT    /    konsument w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • tescowicz 2015-01-14 16:34:31
    przeciez tydzien temu K. Towle zakonczyl kariere w strukturach Tesco... po co wywiad?
  • JAREK 2015-01-15 10:36:52
    JAK TO PO CO ? ŻEBY ODWRÓCIĆ UWAGĘ , ŻE SZUKAJĄ NA SWÓJ BIZNES W POLSCE FIRMY KTÓRA TO ODKUPI , ALE PO CICHU , ŻEBY ZA DUŻO NA TYM NIE STRACIĆ
  • malizna 2015-01-17 12:41:08
    być może biedronka to kupi...? tylko że teściowo to zaledwie jakieś marne pięćset sklepów. Bidy nie interesują hipery tylko małe osiedlowe... itd.
  • klinet 2015-01-20 10:06:12
    NO WIEC MÓWIE PANU PREZESOWI: NIE BĘDZIE DARMOWYCH REKLAMOWEK TO IDE DO AUCHAN!!! ZROZUMIANO !! BO NIE BEDE NOSIL ZAKUPOW W ZEBACH!!
  • Tescowicz 2015-01-20 14:06:19
    Pracuję w Tesco kilka długich lat i wiem jedno ,że to ciągłe gadanie że klient jest na pierwszym miejscu to szczera prawda.Tylko jak mamy to zrobić panie prezesie skoro ludzie się zwalniają lub przechodzą na emerytury a wy w ich miejsce zatrudniacie osoby na niepełne etaty.Jak mamy szybko i sprawnie obsłużyć klienta skoro wszyscy siedzimy na kasie.Kadra kierownicza ma coraz więcej papierkowej roboty.Dziwne usprawnienia kart pracy a jak na razie podwójna robota z tym Iridium.Jedna rada doświadczonego pracownika to taka aby stoiska świeżej żywności a w szczególności warzywa owoce było cały dzień zatowarowane. Czyli dostępność i jakość towaru do minimum 20 godziny. To działy świeżej żywności przyciągają klienta.Pozdrawiam i życzę powodzenia

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.236.135
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!