Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Dyrektor Wasz Sklep Spar: Nasz sztab kryzysowy koordynuje działania związane z pandemią

Zarząd Wasz Sklep Spar powołał sztab kryzysowy, który koordynuje całość działań związanych z pandemią. Sztab cały czas pracuje nad rozwiązaniami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Dyrektor Wasz Sklep Spar: Nasz sztab kryzysowy koordynuje działania związane z pandemią
Tomasz Syller, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR. Fot. materiały prasowe

- W związku z pandemią w sklepach Spar obowiązuje częstsza dezynfekcja stanowisk pracy, kas i terminali. Pracownicy sklepów dla ich bezpieczeństwa zostali wyposażeni w maseczki, rękawice oraz płyny dezynfekujące. Sieć zamówiła także specjalne przyłbice na twarz, które wkrótce zostaną rozdystrybuowane do zespołów pracujących w sklepach sieci. Przygotowywana jest także oferta barier ochronnych dla pracowników sklepów partnerów w formie przegrody pleksi, do wdrożenia na stanowiskach: kasjerów, obsługujących stoiska z wędlinami i serami, pieczywem oraz kas alkoholowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

- We współpracy ze Spar International zorganizowano import dodatkowych środków higienicznych, m.in.: maseczek na twarz, jednorazowych rękawiczek, plastikowych fartuchów, środków do dezynfekcji i mydeł. Odbywają się szkolenia w zakresie procedur, wprowadzono także rotacyjne zmiany załogi sklepów oraz skrócenie godzin pracy - dodaje.

- Dla bezpieczeństwa klienta w sklepach sieci rekomenduje się ograniczenie ekspozycji produktów na wagę – w sklepach owoce i warzywa będą dostępne we wcześniej przygotowanych opakowaniach i zachęca się klientów do wyboru pakowanych artykułów spożywczych. Ponadto przygotowaliśmy banery informujące o zagrożeniach oraz wskazówki dla klientów, jak się należy zachować w sklepie, aby być bezpiecznym - tłumaczy.

- Wasz Sklep Spar monitoruje najnowsze wydarzenia i komunikuje partnerom najbardziej aktualne wiadomości, zawierające również kolejne informacje odnośnie oficjalnych komunikatów rządowych, legislacji, kwestii prawnych, działań wewnętrznych i rekomendacji. Udostępniliśmy porady prawne dotyczące odpowiedzialności pracodawcy i pracownika oraz zaopatrzenie sklepów w podstawowe środki dezynfekujące i zwiększające ochronę pracowników (żele antybakteryjne, maseczki itp. - mówi dyrektor sieci.

- Wspieramy partnerów naszej sieci w przygotowaniu planów awaryjnych poprzez dzielenie się wiedzą o działaniach, które sami podejmujemy i udostępniamy materiały źródłowe, będące punktem wyjścia do własnych procesów planowania naszych partnerów. Oczywiście pracujemy cały czas nad najważniejszą kwestią, czyli dostawami z naszego magazynu centralnego. Mają być one efektywne, na tyle ile to możliwe i terminowe, aby w sklepach nie brakowało produktów kluczowych - tłumaczy.

- Jak widać, jest to pomoc na wielu obszarach aktywności handlowej. Cały czas pozostajemy w  kontakcie z naszymi partnerami i zapraszamy do dzielenia się z nami swoimi uwagami i sugestiami, aby usprawnić bieżące wysiłki. Dzięki temu nasze aktywności w tym okresie będą bezpieczniejsze - podsumowuje Tomasz Syller.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Syller RSS ALERT    /    Wasz Sklep Spar RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!