Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Dyrektor Wasz Sklep Spar: Sieci handlowe powinny okazywać szacunek lokalnym producentom

Pandemia koronawirusa wpływa na handel detaliczny i zachowania konsumentów, m.in. w ostatnim czasie wzrasta rola sprzedaży wielokanałowej. Jakie zmiany w branży retail dostrzega Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar?

Dyrektor Wasz Sklep Spar: Sieci handlowe powinny okazywać szacunek lokalnym producentom
Tomasz Syller, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR. Fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-05-2020, 10:52

- E-commerce bardzo szybko rozwijał się w Polsce jeszcze przed pandemią, ale ta na pewno zwiększyła zapotrzebowanie na korzystanie z e-sklepów, szczególnie jeśli chodzi o zakupy spożywcze. Nasza organizacja zainwestowała w infrastrukturę sklepów internetowych i cały czas ją rozwija, widząc rosnącą ich popularność - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

- Obecnie oferujemy usługę e-zakupów z dowozem do klienta w dziesięciu miastach w Polsce. Jest to atrakcyjne rozwiązanie - konsumenci mają możliwość zamówienia przez internet zarówno produktów suchych, jak i świeżych, w dokładnie tych samych cenach, co w sklepie stacjonarnym w danej miejscowości. Dodatkowo - by umożliwić dostawę większej liczby zamówień, odciążyć dystrybucję, a jednocześnie zmniejszyć liczbę osób w sklepie i zwiększyć bezpieczeństwo pracowników oraz klientów - wprowadziliśmy usługę Spar Drive w sklepach Spar oraz Piotr i Paweł w 11 miastach w Polsce - tłumaczy.

- Klienci wybranych placówek mogą odbierać zamówienia złożone przez internet na parkingu. Po zaparkowaniu na dedykowanym miejscu parkingowym przed sklepem pracownik wstawia zakupy klienta wprost do jego bagażnika. Zakładamy uruchomienie usługi w maju w kolejnych 12 placówkach, w tym w sześciu nowych miastach - dodaje.

Tomasz Syller tłumaczy, że tradycyjny handel w sklepach spożywczych zmienił się, ale na pewno nie zniknął. - Wciąż są chętni na robienie zakupów w naszych sklepach stacjonarnych, które są przygotowane do obsługi klientów w czasie pandemii. Aby zmniejszyć kolejki, w wybranych placówkach handlowych przygotowaliśmy specjalne ulotki z listą zakupową dostępne dla wszystkich klientów. Po uzupełnieniu zamówienia załoga sklepu kompletuje koszyk i dzwoni do klienta, gdy zakupy są gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokonuje za nie płatności - informuje członek zarządu Wasz Sklep Spar.

- Oczywiście, przewidujemy, że zachowania konsumenckie Polaków ulegną przez pandemię zmianie. Zakładamy wyraźne preferencje kupujących związane z krajem pochodzenia produktu. Polacy będą chcieli wspierać lokalnych producentów i będzie to jednym z kluczowych elementów wpływających na decyzję zakupową. Wszystkie sieci handlowe działające na polskim rynku powinny w podobny sposób okazać szacunek lokalnym producentom - wspierać ich i umożliwić swoim klientom zakup ich produktów. W naszej sieci jest to dla nas niezwykle ważne. Nieustannie analizujemy zmiany w zachowaniach konsumenckich, ale nie boimy się zmian - w DNA całej naszej grupy jest elastyczność i dostosowywanie się do potrzeb klienta. Dotyczy to zarówno kanałów sprzedaży, jak i oferty produktów oraz formatu sklepów stacjonarnych - podsumowuje Tomasz Syller.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Syller RSS ALERT    /    Wasz Sklep Spar RSS ALERT    /    SPAR RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!