Dyskonty głównym kanałem spożywczym w Polsce. Biedronka nr. 1
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 27-04-2021, 12:28

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Przewaga Biedronki została jeszcze wzmocniona przez pandemię COVID-19, dzięki szybkiemu dostosowaniu się do ograniczeń związanych z lockdownem, silnym kampaniom cenowym oraz dogodnym lokalizacjom bliżej konsumentów. W 2020 roku Biedronka nawiązała współpracę z Glovo w 20 największych miastach w Polsce, umożliwiając sprzedaż online i dostawę do domu szeregu produktów - komentuje Marija Milasevic, Senior Consultant w Euromonitor International.
- Ponadto, firma kontynuuje otwieranie nowych sklepów w Polsce w latach 2020-2021. Na jesień 2021 roku sieć zapowiedziała uruchomienie aplikacji mobilnej. Z powstającą aplikacją ma zostać zintegrowana karta lojalnościowa Moja Biedronka, która obecnie ma ok. 10 mln użytkowników. Przeniesienie karty lojalnościowej do aplikacji ma zwiększyć możliwości oferowania klientom nowych form promocyjnych, pozwolić na lepsze poznanie preferencji i oczekiwań zakupowych konsumentów - dodaje.
komentarze (0)