• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dzięki karcie partnerskiej zrobisz w sklepie tańsze zakupy

Rosnąca z miesiąca na miesiąc popularność kart kredytowych powoduje, że banki - by pozyskać klientów - muszą zdawać się już nie tylko na obniżki ich oprocentowania czy opłat za użytkowanie. Coraz częściej proponują też udział w przeróżnych programach lojalnościowych, dzięki czemu klienci mogą liczyć na tańsze zakupy w sklepach czy dodatkowe minuty w rozmowach przez telefon komórkowy - pisze dziennik Polska.
  • Autor: Polska
  • Data: 01-12-2008, 13:05

Jeżeli nie zależy ci na korzyściach dla siebie, możesz wybrać jedną z kart, które wspomagają przeróżne akcje charytatywne czy ekologiczne. Największą ofertą tzw. partnerskich kart kredytowych, czyli wydawanych np. wspólnie z hipermarketami czy operatorami sieci komórkowych, dysponuje bank BZ WBK - wynika z raportu dziennika 'Polska'.

Takie karty uprawniają do różnych zniżek. W przypadku oferty BZ WBK mogą z niej skorzystać użytkownicy portalu aukcyjnego Allegro.pl i abonenci sieci Orange [...]. - Jeszcze niedawno najpowszechniejszą formą współpracy były karty oferowane przez instytucje finansowe wspólnie z sieciami telefonii komórkowej. Teraz do tego grona coraz częściej dołączają hipermarkety, producenci kosmetyków czy portale internetowe - wylicza Grzegorz Wach, analityk firmy doradczej Finamo, która wspólnie z 'Polską' przygotowała raport o partnerskich kartach kredytowych -czytamy.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Korzystając z Allekarty BZ WBK, klient bierze udział w programie lojalnościowym Payback. Kupując np. za pośrednictwem karty przedmiot na Allegro, dostaje 1 pkt za każde wydane 5 zł. Z kolei płacąc Allekartą w sklepach, klient dostaje 1 pkt za każde 12,5 zł. Potem punkty może wymieniać na prezenty. Podobny jest program lojalnościowy Bankujesz-kupujesz. Za każdą transakcję kartą klient dostaje punkty, dzięki którym może potem dostać zniżki na wiele produktów kupowanych za pośrednictwem strony internetowej banku. Dodatkowo w przypadku karty Mastercard Oriflame można korzystać ze zniżek na produkty kosmetyczne.

Na zakupowe obniżki mogą liczyć również posiadacze kart kredytowych w Lukas Banku, mBanku czy Millennium. Ten ostatni bank ma również u siebie dość ciekawą ofertę dla klientów sieci przychodni medycznych Enel-Med. Korzystając z karty kredytowej Millennium sygnowanej logo Enel-Med, klient może liczyć nawet na 7-procentową zniżkę na usługi w przychodniach - czytamy dalej.

Liczba wydanych przez banki kart kredytowych stale rośnie i pod koniec roku może przekroczyć 10 milionów. Kryzys finansowy nie wpłynął w większym stopniu na rynek "kredytówek" i banki nadal chętnie wydają karty kredytowe. Na koniec października 2008 r. zadłużenie Polaków na ich kartach kredytowych wyniosło 11,7 mld zł.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Array

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!