Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

E-commerce szansą polskich firm na ekspansję globalną

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-04-2017, 10:05
W 2017 roku wartość rynku e-commerce na świecie może wynieść 23,445 bilionów dolarów, czyli o 6,3 proc więcej niż rok wcześniej. Zdaniem firmy badawczej e-Marketer do 2020 roku będzie to już 27,726 bilionów dolarów. Część z tych pieniędzy mogłaby trafić do polskich firm pod warunkiem, że zdecydują się one rozwijać na szerszą skalę sprzedaż online poza granicami kraju.
E-commerce szansą polskich firm na ekspansję globalną
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podjęcie decyzji o wyjściu z lokalnego rynku za granicę jest trudne. Z reguły towarzyszy temu obawa przed nieznanym, co dotyczy w równym stopniu dużych, jak i małych firm. Warto jednak zdobyć się na ten krok, aby zagwarantować rozwój własnego biznesu.

Mniejsze firmy mogą do tego celu wykorzystać branżowe lub horyzontalne platformy e-commerce (jak np. Amazon, eBay, Aliexpress), za których pośrednictwem można szybko i łatwo rozpocząć sprzedaż na świecie. Wiąże się z tym jednak zgoda na znaczącą prowizję. Z tego względu dla większych graczy korzystniejszym rozwiązaniem jest posiadanie własnej platformy e-commerce.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!