E-handel: jak kupują smart shopperzy?
- Autor: oprac. OW
- Data: 31-05-2023, 12:02

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Blisko 40% Polaków kupujących online to smart shopperzy
Jak wynika z najnowszego raportu “Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online” przygotowanego przez agencję badawczą Minds&Roses przy współpracy z Allegro, Polacy kupujący online coraz rozważniej podchodzą do zakupów - już co trzecia osoba podczas zakupów w Internecie poszukuje równowagi między odpowiednią jakością a atrakcyjną ceną, porównuje oferty w różnych miejscach i jest w stanie świadomie wybrać moment zakupu produktu. Między innymi takie działania wpisują się w koncepcję smart shoppingu i pokazują dojrzałość konsumentów. Są również odpowiedzią na postępującą inflację.
Jak można zdefiniować smart shoppera?
Smart shopper to osoba, która podczas zakupów szuka równowagi między odpowiednią jakością a atrakcyjną ceną. Porównuje parametry ofert w różnych miejscach, a także świadomie podejmuje decyzję o momencie zakupu. Preferuje również jak najszybsze przejście od zaistnienia potrzeby zakupowej do momentu samego zakupu. Mówiąc o smart shoppingu, warto spojrzeć na dane z raportu “Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online”:
komentarze (0)