E.Leclerc planuje w Polsce nowe inwestycje w 2013 r.
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 07-02-2013, 11:53
Wprowadzenie narzędzi ułatwiających dokonywanie zakupów, rozbudowa profilu Facebook oraz realizacja kampanii wizerunkowej i nowych projektów CSR to najważniejsze plany marki na 2013 rok.

E.Leclerc
Priorytetem dla sieci jest kontynuowanie polityki szerokiego asortymentu i niskich cen. W każdej kategorii produktowej E.Leclerc oferuje klientom duży wybór marek, w tym również dwie własne - Eco Plus i Wiodącą Markę.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Aby budować lepsze relacje z klientem, wprowadzone zostaną nowe narzędzia ułatwiające dokonywanie zakupów w sklepach. Najtańszy koszyk produktów na stronie www, profilu Facebook oraz w gazetkach będzie prezentował ranking 15 najtańszych produktów dostępnych aktualnie w ofercie. Lista zakupów online już teraz umożliwia klientom tworzenie za pośrednictwem strony internetowej własnych list zakupów na podstawie aktualnych gazetek.Pomimo wyraźnego spowolnienia gospodarki E.Leclerc ciągle się rozwija. W III kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie Galerii Amber w Kaliszu, w której powstanie nowy hipermarket sieci o powierzchni 5500 metrów kwadratowych. Będzie to 41 placówka E.Leclerc w Polsce. W 2013 roku sieć planuje również rozpoczęcie realizacji nowego projektu handlowego w Szczecinie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Tesco nie ma dobrej passy. Sprzedaż na rodzimym rynku spada. Sieć podaje powody
-
Hipermarkety opuszczą Polskę? "Ten koncept się wypalił" [WYWIAD]
-
Maga Foods bankrutuje. Liczy na interwencję Jarosława Kaczyńskiego [WYWIAD]
-
Dlaczego hipermarkety tracą rynek? "Konsumenci szukają prostszych rozwiązań"
-
Sertop uczestniczył w Targach PLMA w Amsterdamie
-
Wiosenna loteria w sklepach E.Leclerc
-
Ekspert: Carrefour koncentruje się na rynkach obiecujących
-
Hipermarkety walczą o portfele Polaków. Jakich metod używają?
-
Grupa Chorten widzi zainteresowanie nabialem marek własnych
-
Producent marek własnych Biedronki ukarany przez UOKiK. Ponad pół miliona złotych kary
komentarze (0)