Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

E.Leclerc stawia na zrównoważony rozwój marek własnych

Zróżnicowana dieta, setki dań które można przygotować na bazie produktów dostępnych w sklepach E.Leclerc, promocja polskich produktów, nacisk na ekologię, minimalizowanie użycia oleju palmowego, czy wycofanie z oferty jaj z chowu klatkowego – to tylko część elementów strategii, którą marka realizuje na polskim rynku.

E.Leclerc stawia na zrównoważony rozwój marek własnych
E.Leclerc realizuje strategię marek własnych dla zrównoważonego rozwoju, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 17-02-2021, 09:43

Jak przygotować wegański pilaw z nerkowcami i ciecierzycą lub zupę wielowarzywną? Odpowiedzi na te i setki innych pytań klienci E.Leclerc znajdą na stronie www.leclerc.pl/przepisy, która powstaje we współpracy z Blogerami Kulinarnymi. Do dyspozycji użytkowników jest ponad 120 pomysłów, dzięki którym ich dieta będzie smaczna, zdrowa i zróżnicowana. Do ich przygotowania klienci będą mogli wykorzystać owoce, warzywa i inne półprodukty dostarczane codziennie do sklepów przez setki dostawców. W tym gronie są również lokalni producenci, którzy najlepiej znają charakterystykę regionu i potrzeby mieszkańców. 

Dba o środowisko i promuje polskie produkty 

E.Leclerc w swoich zobowiązaniach kładzie nacisk na kilka elementów. Wśród nich znajdują się między innymi kwestie związane z ograniczeniem użycia oleju palmowego, promowaniem ekologicznych artykułów spożywczych oraz chemicznych, ograniczeniem liczby dodatków stosowanych w żywności, obniżaniem negatywnego wpływu opakowań na środowisko czy dbałością o dobrostan kur. Efektem tych działań jest między innymi rezygnacja ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego na rzecz tych pozyskiwanych z wolnego wybiegu i chowu ściółkowego. 

Istotnym aspektem działalności marki w Polsce jest także promowanie polskich produktów. W porównaniu z 2019 rokiem na sklepowych półkach E.Leclerc pojawiło się ponad 20% więcej towarów z logo „Produkt polski”. W gronie wzrostów znajduje się także wzrost sprzedaży Wiodącej Marki Bio Village – w 2020 roku klienci sięgali po jej produkty 23% częściej niż rok wcześniej. 

Wzbogacenie oferty produktów ekologicznych 

Klientom poszukującym rozwiązań ekologicznych – zarówno spożywczych, jak i chemicznych – marka proponuje zapoznanie się z ofertą certyfikowanych produktów Bio Village oraz Uni Vert, dostępnych tylko w sklepach E.Leclerc. Wspieranie dobrych praktyk w tym zakresie wyraża się między innymi ciągłym wzbogaceniem gamy produktów ekologicznych. Klienci mogą wybierać spośród ponad 250 produktów z logo Bio Village oraz 25 produktów z logo Uni Vert. 

Całościowa strategia E.Leclerc na rzecz rozwoju rozwoju to: 

  • dbałość o zróżnicowaną dietę klientów
  • ograniczenie liczby dodatków stosowanych w żywności
  • promowanie polskich producentów
  • promowanie ekologicznych produktów spożywczych (Bio Village)
  • promowanie ekologicznych środków chemicznych (Uni Vert)
  • ograniczenie użycia oleju palmowego
  • oferowanie produktów z celulozy pozyskiwanej zgodnie ze standardami odpowiedzialnej gospodarki leśnej
  • promowanie alternatywnych rozwiązań dotyczących naczyń jednorazowych
  • dbałość o dobrostan kur
  • obniżanie negatywnego wpływu opakowań na środowisko

Kupuj i sprzedawaj jaja na Giełdzie Rolnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

E.Leclerc RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    zrównoważony rozwój RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!