Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

E-sklep z żywnością Fresh24.pl planuje debiut na NewConnect

Spożywczy supermarket internetowy Fresh24.pl planuje niebawem zadebiutować na rynku NewConnect. Debiut planowany jest na grudzień 2010 r. a zamiarem spółki jest pozyskanie ok. 4 mln zł.

E-sklep z żywnością Fresh24.pl planuje debiut na NewConnect

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 03-11-2010, 20:01

Dzięki sprzedaży akcji Fresh24.pl zyska dodatkowe środki na jeszcze szybszy rozwój, z kolei dla giełdowych inwestorów jest to szansa na wzbogacenie portfela o akcje spółki z prężnie rozwijającego się sektora e-commerce.

- Fresh24.pl rozwija się bardzo dobrze i moglibyśmy zadowolić się tym tempem wzrostu. Uważamy jednak, że warto sięgnąć po dodatkowy zastrzyk gotówki, aby rozwijać się jeszcze szybciej. Tym bardziej, że biznes osiągnął już ten etap, kiedy wychodzi z fazy potencjału a wkracza w fazę realnego, udowadnianego zysku. Inwestorzy mogą zobaczyć, że jest to opłacalna inwestycja - uzasadniają swoją decyzję założyciele internetowego supermarketu.

- Obserwacje rynku pokazują, że branża e-grocery znakomicie rozwija się w Zachodniej Europie, a jednocześnie Polska coraz skuteczniej niweluje różnice w rozwoju technologicznym. Polacy będą powszechnie korzystać z internetu, a jednocześnie coraz lepiej zarabiać i coraz bardziej cenić wygodę i oszczędność czasu - mówi Jan Tkaczow, współzałożyciel Fresh24.pl.

Piotr Wasilewski, drugi z pomysłodawców dodaje: - Wniosek jest prosty, internetowy market to idealne połączenie stałej, niezmiennej potrzeby zakupów z wygodnym, nowoczesnym rozwiązaniem zamawiania ich online z dostawą pod drzwi.

Fresh24.pl to supermarket internetowy obecny na warszawskim rynku od połowy lipca 2009 roku. Oferta sklepu to ponad 12 tys. produktów odpowiadających codziennym i ciągłym potrzebom klientów: zaczynając od artykułów żywnościowych, przez chemię gospodarczą i kosmetyki, a na asortymencie dla zwierząt kończąc.

O tym, że internetowy market był pomysłem trafionym świadczą liczby - w ciągu roku działalności we Fresh24.pl zarejestrowało się ponad 5,1 tys. klientów, a ich liczba rośnie średniomiesięcznie o kolejne 20 proc. Sprzedaż za 6 miesięcy 2010 ponad dwukrotnie przewyższała przychody z drugiej połowy roku 2009.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jan Tkaczow RSS ALERT    /    Piotr Wasilewski RSS ALERT    /    Fresh24.pl RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-biznes RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!