Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC 2017: Sklep internetowy to dla IKEA ogromna baza wiedzy o klientach

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 17-05-2017, 12:54
IKEA ruszyła z e-commerce. Oprócz zwiększenia sprzedaży, kanał dostarczy sieci jedną z największych wartości w handlu - ogromnej wiedzy o klientach.
EEC 2017: Sklep internetowy to dla IKEA ogromna baza wiedzy o klientach
fot. za ikea.pl

- Firma chce w ten sposób zdobyć wiedzę na temat swoich klientów. Ponieważ marka jest obecna tylko w dużych miastach, na platformach internetowych typu Allegro jest bardzo dużo ogłoszeń z produktami pochodzącymi ze sklepów sieci. Kupują je osoby z mniejszych miejscowości, które IKEA chce poznać i bezpośrednio do nich dotrzeć omijając „internetowych pośredników” - mówił Jacek Palec, prezes bdsklep.pl podczas debaty "E-commerce: Smartfon i Big Data rozdają karty”, która odbyła się w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Jego zdaniem e-commerce to tak naprawdę wiedza o kliencie. - Najistotniejsze jest nawiązywanie interakcji z konsumentem, dostarczanie mu dodatkowych impulsów zakupowych, wciąganie go w interakcję - podkreślał.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej na dlahandlu.pl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!