Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC 2018: Handel i producenci żywności odpowiadają na coraz szybsze zmiany trendów i wymagań konsumentów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-05-2018, 16:39
Kiedyś zmiany trendów były liczone w dekadach, teraz to kwestia lat, a nawet miesięcy - powiedział Robert Noceń, sekretarz generalny, wiceprezes zarządu, Carrefour Polska podczas debaty pt. "Nowe trendy i nowi konsumenci na rynku spożywczym" na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.
EEC 2018: Handel i producenci żywności odpowiadają na coraz szybsze zmiany trendów i wymagań konsumentów
fot. shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podczas debaty Artur Jastrząb, wiceprezes zarządu, Żywiec Zdrój SA zwrócił uwagę, że każdy spożywa wodę, więc profil konsumenta spółki to po prostu nasze społeczeństwo. - Duży wpływ na to jakich mamy konsumentów wyznaczają trendy prozdrowotne. To młodsi konsumenci szybciej adoptują się do tych trendów, więc wzrost konsumpcji wody widoczny jest bardziej w ich pokoleniu. Chcemy edukować i wspierać konsumentów, np. rodziców, aby podawali wodę dzieciom, aby zbudować dobre nawyki na przyszłość - komentuje.

Jego zdaniem to co wyznacza współczesną konsumpcję to pęd. - Konsumpcja jest w pędzie. Widać, że  poszukują innych, mniejszych opakowań - poniżej 1 litra - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!